• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    03.02.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0667, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3385117
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 19.01.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Vi søker ny styrer/ avdelingsleder

Offentlig forvaltning

Harry Fetts vei bolig er et samlokalisert bo- og omsorgstilbud for mennesker med primært psykiske vansker og som er i behov av et botilbud med bemanning. Noe rus kan forekomme. Beboerne har vedtak etter Lov om helse - og omsorgstjenester. Boligen består av 16 leiligheter fordelt på to etasjer. Vi har 20 årsverk i turnus.  Bydelen har som mål å redusere antall deltidsansatte, øke kvalitet på tjenestene og gi økt forutsigbarhet for beboere i bydelens samlokaliserte boliger. Vår erfarne leder går nå over i annen stilling og vi søker hennes etterfølger. Vi søker en utviklingsorientert leder som ønsker å bidra til at våre tjenester fortsetter å være av høy kvalitet. Du viser vei og evner å motivere og involvere dine ansatte i utviklingsarbeid og beslutningsprosesser.

Arbeidsoppgaver
  • Faglig, økonomisk og personalmessig ansvar for at tjenesten drives iht. gjeldende lover, retningslinjer, fullmakter, vedtak, budsjett- og aktivitetsforutsetninger
  • Ansvar for systematisk utvikling av tjenesten i henhold til behovsanalyse og lokale/  sentrale føringer, og at tjenesten når de målsetninger som er satt
  • Ansvar for at det utvikles gode samarbeidsrutiner som sikrer god ressursutnyttelse, både internt i tjenesten og med samarbeidspartnere
  • Ansvar for internkontroll, HMS-arbeid og utvikling av kvalitetssystemer i tjenesten
  • For øvrig utføre de oppgaver nærmeste overordnede pålegger
Kvalifikasjoner
  • Treårig høgskole eller universitetsutdanning, fortrinnsvis innen helse-, sosialfag eller pedagogikk
  • Dokumentert lederkompetanse
  • Relevant videreutdanning. Erfaringsbasert kompetanse kan kompensere for manglende formalkrav
  • Godt kjennskap til aktuelt lovverk
  • Mål- og resultatorientert med evne og vilje til helhetstenkning, utvikling og endring
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Kjennskap til recoveryorientert praksis
  • Politiattest i henhold til helse - og omsorgstjenesteloven § 5-4, må fremlegges før tiltredelse
Personlige egenskaper

Vi ønsker at du:

  • er mål- og resultatorientert
  • evner å arbeide selvstendig og strukturert
  • er ansvarsbevisst og engasjert 
  • er løsnings- og utviklingsorientert
  • er beslutningsdyktig
  • har evne og vilje til samarbeid
  • har relasjonskompetanse
  • har evne og vilje til helhetstenkning, utvikling og endring 
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt 
Vi tilbyr

  • Et arbeidsted preget av Oslo kommunes verdier: brukerorientering, redelighet, engasjement og respekt
  • Lederstøtte og engasjerte medarbeidere med tverrfaglig kompetanse
  • Spennende faglige utfordringer
  • Dagarbeid og fleksitidsordning
  • Lyse og trivelige lokaler
  • Lønnsplassering i lønnstrinn 53 (kr 700 300), i henhold til Oslo kommunes regulativ
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    03.02.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0667, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3385117
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 19.01.2021