Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Statens legemiddelverk

Vi søker en rådgiver (engasjement 1 år) til vårt digitaliseringsprosjekt. Vi har behov for en som skal bidra med opplæring og internkommunikasjon

Offentlig forvaltning

Ønsker du å jobbe med prosjektkommunikasjon og opplæringsaktiviteter knyttet til implementering av nye digitale verktøy?
Vårt organisasjonsutviklingsteam i prosjektet trenger en ny kollega for spennende oppgaver knyttet til opplæring og internkommunikasjon. Vi søker en ryddig og engasjert medarbeider som ønsker å være med i et stort digitalt prosjekt med god fart. Du vil bli en av seks medarbeidere i teamet som har som oppgave å sørge for at ansatte blir ivaretatt gjennom informasjon, opplæring og involvering i prosjektet. Vi ønsker at du har digital forståelse, erfaring med digitale opplæringsverktøy og kunnskap om internkommunikasjon.
 
I vårt digitaliseringsprosjekt samler vi alle saksbehandlingssystemer i en plattform; Microsoft Dynamics. Den nye plattformen gir våre kompetente medarbeidere en enklere hverdag og gjør oss i stand til å levere legemiddeldata på nye måter til helsesektoren. Vi jobber med dyktige IT-utviklere fra vår eksterne leverandør.  Fra oppstart høsten 2020, står vi nå foran første leveranse.
 

Arbeidsoppgaver:

I samarbeid med teamet, og under veiledning av vår eksterne leverandør, skal du:

  • Produsere, oppdatere og publisere innhold om prosjektet på vårt intranett (Sharepoint)
  • Utarbeide presentasjonsmateriell til bruk i ulike møtefora
  • Bidra i oppfølging av interessenter og innfasing av nye prosjektdeltagere
  • Produsere e-lærings- og kursmateriell
  • Holde kurs for ansatte i bruk av nye digitale verktøy (klasseromsundervisning)
  • Vedlikeholde og oppdatere planverk knyttet til kommunikasjon og/eller opplæring

Kvalifikasjoner:

Du må ha:

  • Minimum bachelor, relevant studieretning. Betydelig relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet
  • Erfaring med oppgaver knyttet til opplæringsaktiviteter og interninformasjon
  • Gode digitale kunnskaper og erfaring med Microsoft 365
  • Svært gode kunnskaper i norsk skriftlig og muntlig

Det er også fint om du har:

  • Erfaring i bruk av e-læringsverktøy (for eksempel Motimate),  og Adobe-programmer som for eksempel Articulate og Animaker
  • Erfaring med videoredigering og bruk av film som kommunikasjonsverktøy
  • Erfaring fra IT prosjekt og arbeidsmetoden smidig metodikk
 

Personlige egenskaper:

  • Utadvendt og en relasjonsbygger
  • Løsningsorientert
  • Strukturert og analytisk
  • Vi vil vektlegge personlig egnethet og sammensetningen av vårt totale team ved ansettelsen.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Stor spennvidde i oppgavene som løses i tverrfaglige team
  • Moderne lokaler i umiddelbar nærhet til T-banestasjonen på Helsfyr
  • Mulighet for å trene én time per uke i arbeidstiden – vi har trimrom og sykkelgarasje
  • Fleksitidsordning og fleksibel hjemmekontorordning
  • Gode pensjons, forsikrings- og låneordninger gjennom medlemskap i Statens pensjonskasse
  • Lønnsplassering som Rådgiver (stillingskode 1434), lønn fra kr. 531 100,- til kr. 652 500,- brutto pr. år (tilsvarende cirka lønnstrinn 58 - 69 i tariff LO/YS)

 

Les om Legemiddelverkets organisasjon

Vi ser på mangfold som en styrke for arbeidet vårt. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke. Kontakt oss gjerne om du har spørsmål. Kontaktperson: Stine Røtne (fung. produkteier organisasjonsteamet) eller Trine Knutsen (enhetsleder HR og organisasjonsutvikling).

Merk at offentlig søkerliste vil bli gjort tilgjengelig for alle som ber om innsyn.

Vi aksepterer kun elektroniske søknader i Webcruiter og vi ber om at vitnemål og attester blir lastet opp når du søker stilling hos oss.