• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1356, BEKKESTUA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4941518
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 06.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vi søker en faglig dyktig og engasjert avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bekkestua omsorgsbolig søker en ny avdelingsleder.

Hjemmebaserte tjenester distrikt Bekkestua består av Bekkestua omsorgsbolig, avdelingene Blommenholm, Lysaker, Stabekk. Tilknyttet våre avdelinger har vi ulike tverrfaglige team og sykepleiere med spesialfunksjon innenfor kreftomsorg, palliasjon og geriatri. I distriktet er vi en sammensatt personalgruppe med forskjellig bakgrunn og fagkompetanse. Vi har fokus på faglighet og samarbeider aktivt med saksbehandlere i kommunen og andre helsetjenester. Vi arbeider strukturert med å ruste våre tjenester for fremtidens endringer med fokus på velferdsteknologi og hverdagsmestring. Vårt fremste mål er god kvalitet på våre tjenester. Vi setter faglig utvikling høyt!

Vi har base sentralt på Bekkestua.

Boligen er en avdeling med stor takhøyde for humor og latter og faglig dyktige medarbeidere. Den består av 44 leiligheter med beboere i ulik alder og med ulike behov. Det tilhører også et lite ambulerende team til Boligen.

Avdelingsleder vil være en del av tjenesteleders lederteam.

Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Fag-, personal- og økonomiansvar
  • Daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
  • Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
  • Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
  • Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe
  • Journalansvarlig for tjenestedokumentasjon
  • Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på 3-årig helsefaglig nivå, sykepleier. HPR-nr registreres i CV
  • Formell lederutdanning
  • Relevant ledererfaring kan kompensere for manglende lederutdanning
  • Må kjenne lovverket for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Må ha erfaring fra ledelse
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Er positiv og har evnen til å engasjere og motivere
  • Må jobbe målrettet og strukturert
  • Ha stor arbeidskapasitet, like utfordringer, samt takle en hektisk arbeidshverdag
  • Innovativ

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Et rikt fagmiljø med dyktige sykepleiere, helsefagarbeidere og avdelingssykepleiere
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lederopplæringsprogram i kommunen
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon

Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgsloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1356, BEKKESTUA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4941518
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 06.01.2023