Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
01.12.2022Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1363, HØVIK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4881395Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 18.11.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Vi mangler bare deg! Vi søker dyktig helsefagarbeider
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Solvik sykehjem er et elegant nybygg som ligger i grønne omgivelser på Høvik nær Sandvika i Bærum kommune. Det er gode buss- og togforbindelser til Solvik fra blant annet Oslo.
Solvik har flotte uterom med vakre hager og en egen sansehage. Institusjonen har 100 plasser til beboere med langtidsvedtak fordelt på 4 avdelinger. Vi har en hyggelig storstue med kantine hvor man kan oppholde seg.
På Solvik er vi opptatt av at de eldre skal oppleve en meningsfull hverdag med varierte aktiviteter, få god pleie, godt stell og føle seg trygge gjennom hele døgnet. Vi skal hjelpe til å bygge mestringsfølelse og tilstrebe størst mulig grad av selvhjulpenhet, samt tilrettelegge for og gjennomføre gode avslutninger i livets siste fase.
Som ansatt på Solvik sykehjem er du med på å påvirke hverdagen i samarbeid med dine nye kolleger. Ta gjerne en titt på vår offisielle facebook side "SOLVIK SYKEHJEM"
Vi søker i hovedsak en faglig dyktig helsefagarbeider, men oppfordrer også studenter innen helsefag til å søke.
Vi trenger deg som er trygg på egne faglige ferdigheter, strukturert, ansvarsfull og har stor grad av selvstendighet.
SOLID er vårt slagord: SOLviks IDentitet: sammen om kompetanse, kvalitet og stabilitet.
Arbeidsoppgaver:
- Delta i identifisering og dokumentasjon av beboers behov som fører til forebygging, helhetlig pleie, omsorg og behandling, samt verdig livsavslutning
- Bidra inn med primærarbeid i avdelingen
- Samarbeide med kolleger på tvers av avdelingene
- Ivareta beboers ressurser og egenverd
- Delta i utarbeidelse av tiltaksplaner i samarbeid med sykepleier, samtidig sørge for dokumentasjon av utført tjeneste og beboerens situasjon i tråd med lover og forskrifter
- Bidra inn med pårørendearbeid
- Veilede elever og lærlinger
- Legemiddelhåndtering
- Ha kapasitet til å ta på deg mer-ansvar og ekstra arbeidsoppgaver i avdelingen
- Bidra inn med aktiviteter for beboere
Kvalifikasjoner:
- Utdannet helsefagarbeider med norsk autorisasjon, HPR-nummer registreres i CV
- Gode norsk-kunnskaper muntlig og skriftlig er viktig. For søkere fra land utenfor Skandinavia stilles det krav til bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
- Gode datakunnskaper
- Du har stor interesse for å jobbe innen eldreomsorg/demensomsorg
- Du er faglig bevisst og har erfaring innen eldreomsorg
- Du er en faglig pådriver som setter beboer i sentrum
- Fordel om du har erfaring med PROFIL og KAL
- Har kjennskap om relevant lovverk for tjenesteområdet
Personlige egenskaper:
- Har gode kommunikasjonsevner
- Er god til å bygge relasjoner
- Har faglig innsikt
- Jobber selvstendig
- Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig
- Du er initiativrik og en pådriver
- Du er strukturert, engasjert og fleksibel
- Du er positiv og bidrar inn i arbeidsmiljøet
- Du har en JA-holdning
Vi tilbyr:
- Individuelt tilpasset opplæringsplan
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Bruk av velferdsteknologi
- Parkering i innendørs garasje
- Internundervisning og fokus på kompetanseheving
Gyldig politiattest i henhold til helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
01.12.2022Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1363, HØVIK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4881395Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 18.11.2022