• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    29.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4213305
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 11.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Vernepleier, 100 % fast

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100 % fast stilling som vernepleier.

Miljøarbeidertjenesten, avdeling 2 gir tjenester til voksne mennesker med ulikt tjenestebehov. Avdelingen har varierende utfordringer både i tjeneste innhold- og omfang.

I avdeling 2 arbeider vi etter vedtak og vi har fokus er trygghet, trivsel og respekt for alle.

Vi tilbyr rekrutteringstilskudd for vernepleiere.

Arbeidsoppgaver:

  • Utføre tiltak i henhold til mål- og tiltaksplaner, samt å bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Samarbeid med andre fagpersoner i Miljøarbeidertjenesten, andre virksomheter i kommunen, samt eksterne samarbeidspartnere
  • Veiledning og opplæring til medarbeidere
  • Ansvar for medikamenthåndtering

I stillingen vil du arbeide i tett samarbeid med avdelingsleder, øvrige miljøterapeuter, fagansvarlige miljøterapeuter, gruppekoordinator foruten fagarbeidere i avdelingen.

Stillingen som vernepleier innebærer turnus på dag/kveld med arbeid hver 4. helg.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig bachelor i vernepleie er foretrukket, men annen helse- og sosialfaglig høgskoleutdanning innen relevant fagområde kan også bli vurdert
  • Kjennskap til tjenester gitt etter helse- og omsorgstjenesteloven § 3-2 punkt 6 og § 9: Rettsikkerhet ved bruk av tvang og makt
  • Kunnskap og erfaring med mennesker som har funksjonshemming og som trenger tilrettelegging
  • Vi ser det som en spesiell fordel om du har erfaring med autisme, målrettet miljøarbeid, utfordrende atferd, og i tillegg er kjent med verge som arbeidsmetode

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.

Personlige egenskaper:

  • Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger.
  • Søker må ta selvstendige avgjørelser, men samtidig trives i samarbeid med andre.
  • Må kunne takle en hektisk hverdag.
  • Bidra til ett trivelig arbeidsmiljø.
  • Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig.
  • Førerkort klasse B.

Vi tilbyr:

  • Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
  • Godt arbeidsmiljø med fokus på rett kompetanse på rett sted
  • Intern opplæring og fagdager
  • Lønn etter gjeldende tariff, og rekrutteringstilskudd kr. 20.000,- utover tariff for vernepleierutdannet. 
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    29.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4213305
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 11.11.2021