Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
29.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4213305Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 11.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Vernepleier, 100 % fast
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har ledig 100 % fast stilling som vernepleier.
Miljøarbeidertjenesten, avdeling 2 gir tjenester til voksne mennesker med ulikt tjenestebehov. Avdelingen har varierende utfordringer både i tjeneste innhold- og omfang.
I avdeling 2 arbeider vi etter vedtak og vi har fokus er trygghet, trivsel og respekt for alle.
Vi tilbyr rekrutteringstilskudd for vernepleiere.
Arbeidsoppgaver:
- Utføre tiltak i henhold til mål- og tiltaksplaner, samt å bidra til et godt arbeidsmiljø
- Samarbeid med andre fagpersoner i Miljøarbeidertjenesten, andre virksomheter i kommunen, samt eksterne samarbeidspartnere
- Veiledning og opplæring til medarbeidere
- Ansvar for medikamenthåndtering
I stillingen vil du arbeide i tett samarbeid med avdelingsleder, øvrige miljøterapeuter, fagansvarlige miljøterapeuter, gruppekoordinator foruten fagarbeidere i avdelingen.
Stillingen som vernepleier innebærer turnus på dag/kveld med arbeid hver 4. helg.
Kvalifikasjoner:
- 3-årig bachelor i vernepleie er foretrukket, men annen helse- og sosialfaglig høgskoleutdanning innen relevant fagområde kan også bli vurdert
- Kjennskap til tjenester gitt etter helse- og omsorgstjenesteloven § 3-2 punkt 6 og § 9: Rettsikkerhet ved bruk av tvang og makt
- Kunnskap og erfaring med mennesker som har funksjonshemming og som trenger tilrettelegging
- Vi ser det som en spesiell fordel om du har erfaring med autisme, målrettet miljøarbeid, utfordrende atferd, og i tillegg er kjent med verge som arbeidsmetode
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper:
- Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger.
- Søker må ta selvstendige avgjørelser, men samtidig trives i samarbeid med andre.
- Må kunne takle en hektisk hverdag.
- Bidra til ett trivelig arbeidsmiljø.
- Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig.
- Førerkort klasse B.
Vi tilbyr:
- Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
- Godt arbeidsmiljø med fokus på rett kompetanse på rett sted
- Intern opplæring og fagdager
- Lønn etter gjeldende tariff, og rekrutteringstilskudd kr. 20.000,- utover tariff for vernepleierutdannet.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
29.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4213305Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 11.11.2021