Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
03.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4771334Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 17.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Vegingeniør
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har ledig en 100 % stilling som vegingeniør innenfor virksomheten Areal- og miljø, avdeling for kommunalteknikk.
Dette er en spennende stilling med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Vi søker deg som har erfaring innen veg og samferdsel.
Avdelingen for kommunalteknikk har i dag 30 ansatte, og har ansvar for veg, vann og avløp, samt drift av park og anlegg. Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, driftsavddeling for veg og grønt på Runni og driftsavdeling for vann/avløp på Fjellfoten RA.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for forvaltning og drift av kommunens vegnett.
- Oppfølging av kommunens veilysanlegg, skiltplaner, skiltvedtak, avkjøringssøknader etc.
- Oppfølging av prosjekter.
- Saksbehandling.
- Arbeid med trafikksikkerhets- og samferdselsplaner.
- Kontroll og attestasjon av fakturaer innenfor eget ansvarsområde.
- Kontroll og oppfølging av entreprenører og tjenester.
- Bidra til utvikling av interne planer og rutiner på avdelingen.
- Tett samarbeid med fagmiljøene på samferdsel, grønt, vann og avløp.
- Tett dialog med plan- og byggsaksavdeling.
- For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning på bachelor- eller masternivå innenfor tekniske og/ eller naturvitenskaplige fag.
- Lang og særlig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet.
- Generelt gode datakunnskaper.
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
- Erfaring innen vegforvaltning.
- Kjennskap til kartverktøy.
- Erfaring innen offentlig forvaltning og/eller prosjektledelse.
- Kjennskap til lover, forskrifter og regelverk knyttet til fagområdet.
- Førerkort kl. B.
Personlige egenskaper:
Av personlige egenskaper vil det legges vekt på at du er selvstendig, løsningsorientert, fleksibel, strukturert og har gode samarbeids- og lederegenskaper.Vi tilbyr:
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med store påvirkningsmuligheter.
- Godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer.
- Relevante kurs.
- Fleksitidsordning.
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale vitnemål og attesr tas med ved et evt, intervju.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
03.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4771334Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 17.09.2022