• Bedrift
    Hustadvika kommune
  • Søknadsfrist
    31.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6440, ELNESVÅGEN
    HUSTADVIKA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3297945
  • Se her for andre jobber fra Hustadvika kommune
  • Oppdatert 25.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hustadvika kommune

Tre ledige 100% stillinger som sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har nå ledig tre 100 % fast stillinger som sykepleier hos oss, med tiltredelse snarlig eller etter avtale.

Fræna sjukeheim og omsorgssenter består av Fjordstua langtidsavdeling med 11 plasser. Fjellstua langtidsavdeling med 11 plasser, Havstua rehabiliteringsavdeling med 8 plasser, og Skogstua korttidsavdeling med 10 plasser + 1 KAD seng.
Vi har egen sykehjemslege i 100 % stilling.

Stillingen innebærer arbeid i turnus på dag, kveld og helg. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av tjenestene og heltidskultur. Dette kan medføre endret turnusordning.

Vi bruker journalsystemet Gerica, turnus- og tilkallingsprogrammet Min vakt (Visma Flyt ressursstyring) og personalsystemet Visma.

Kunnskap og trygghet er spesielt viktig i tjenestene vi yter. Personlig egnethet og stabilitet vil derfor bli tillagt stor vekt ved ansettelsen.

Kommunens verdigrunnlag er imøtekommende, dyktig, ansvarlig og respektfull

Arbeidsoppgaver:

• Bistå pasientene i det daglige og aktivt bidra til pasientens hverdagsmestring
• Utøve direkte sykepleie til pasientene
• Medisinsk oppfølging
• Sikre at tjenestene utøves på faglig forsvarlig måte og i tråd med virksomhetens målsetting
• Yte tjenester i henhold til gjeldende vedtak
• Vurdere behov og planlegge tjenestetilbudet, iverksette tiltak
• Oppfølging av tiltaksplaner, prosedyrer og øvrige planer
• Bidra til tverrfaglig planlegging av pasientforløp
• Samhandling med spesialisthelsetjenesten
• Samarbeid med øvrige tjenester innen kommunehelsetjenesten
• Samarbeid med tjenestemottakeren, pårørende og eksterne samarbeidspartnere
• Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende, kolleger og studenter
• Delta i kvalitetsutvikling av tjenesten, samarbeide med kollegaer og ledelsen med fokus på forbedring av tjenesten
• Aktiv deltakelse i innovasjon og utviklingsarbeid
• Medansvar for internkontroll, kvalitetssikring og HMS
• Bruk av velferdsteknologi
• Andre oppgaver kan bli pålagt

Kvalifikasjoner:

• Autorisert sykepleier
• Videreutdanning innen fagområdet vil være en fordel, og vil avlønnes etter tariff.
• Gode kunnskaper til IKT og dokumentasjon, erfaring med Gerica er en fordel, men ikke et krav
• Erfaring og interesse for arbeidsområdet
• Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (nivå B2)

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som
• vil arbeide i tråd med kommunens verdigrunnlag
• er ansvarsbevisst
• jobber selvstendig og målrettet
• har god observasjonsevne
• tar initiativ til utviklingsarbeid
• ønsker å gjøre en forskjell for våre pasienter
• er en god rollemodell
• evner å samarbeide på tvers til det beste for tjenestemottakeren
• liker utfordringer, og kan tåle et høyt tempo og varierte arbeidsoppdrag
• evner å rette fokus mot etikk og gode refleksjoner
• tar selvstendige avgjørelser innenfor gitte rammer
• er fleksibel og løsningsorientert
• har godt humør og ei positiv innstilling
• er en god lagspiller og bidrar til et godt arbeidsmiljø
• tar ansvar for å utvikle deg faglig


Vi tilbyr:

• Et trivelig arbeidsmiljø med dyktige kolleger
• Et spennende og utviklende arbeidsfelt
• Allsidige og varierte arbeidsoppgaver
• God pensjonsordning gjennom KLP


Annen informasjon

• Ved tiltredelse må politiattest av nyere dato fremskaffes (ikke eldre enn tre måneder).
Det bes om at minst to referanser oppgis i søknad, fortrinnsvis dine siste ledere.
• Innsendte opplysninger behandles i henhold til offentlighetsloven. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan bli offentliggjort i henhold til offentlighetslovens § 25, selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten.
• Hvis noen påberoper seg fortrinnsrett til stillingen, må det fremkomme av søknaden, og det kan da eventuelt bli andre stillinger ledig.
• Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.
• Hustadvika kommune har full barnehagedekning


Søknad sendes
Elektronisk søknadsskjema finn du under søk på stilling. Vi ber om at det blir benyttet. Hustadvika kommune benytter elektronisk søknadsprosess, dette betyr at kun søknader sendt via Easycruit vil bli tatt i betraktning.

Vennligst ikke send inn vitnemål og attester. Dette skal du ta med deg til et eventuelt intervju.

 

 

  • Bedrift
    Hustadvika kommune
  • Søknadsfrist
    31.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6440, ELNESVÅGEN
    HUSTADVIKA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3297945
  • Se her for andre jobber fra Hustadvika kommune
  • Oppdatert 25.11.2020