Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Teknisk forvalter av ambulansetjenester

Offentlig forvaltning

Forvalter søkes til Prehospital IKT som har ansvaret for applikasjonsdrift og forvaltning av virksomhetskritiske IKT tjenester til 5 AMK-sentraler (113) og ambulansetjenestene i Helse Sør-Øst 24/7/365.

Vi er i dag 15 ansatte og trenger flere gode kollegaer for å løse morgendagens oppgaver. I tillegg til forvaltning av løsningene i produksjon bidrar seksjonene sterkt inn i arbeidet med konfigurering og test, tjenesteleveranser samt deltakelse i større regionale og nasjonale prosjekter de neste årene. Dette vil påvirke vårt ansvarsområde og måten vi drifter og forvalter tjenestene på.

Vi søker en til to IKT Konsulenter som skal bli en del av teamet som forvalter og har ansvar for den daglige driften av den regional ambulansejournal og oppdragssystemet Locus Mobile (Transmobil). Du vil få mulighet til å jobbe tett på brukermiljøet både ved ambulansetjenesten og AMK og få god innsikt i hvordan IKT bidrar til effektivisering av den Prehospitale tjenesten.

Arbeidsoppgaver:

  • Drift og forvaltning av Prehospitale IKT tjenester
  • Jobbe proaktivt med fokus på sikker, stabil og effektiv drift
  • Jobbe tett på brukermiljøet ved ambulansetjenesten
  • Vedlikeholde tjenestene med oppgraderinger, patching, testing og feilretting
  • Vedlikeholde dokumentasjon og rutiner
  • Kontakt og koordinering internt i Sykehuspartner samt mot kunder og leverandører
  • Bidra i leveranser og prosjekter
  • Mottak ved overlevering fra prosjekt til forvaltning
  • Bidra med opplæring både mot brukermiljøet og internt i Sykehuspartner
  • Levere 2. og 3. linje support til det Prehospitale miljøet
  • Deltakelse i vaktlag

Noe reisevirksomhet  må påregnes

Kvalifikasjoner:

  • Gode generelle IKT-kunnskaper
  • Kjennskap til
    • Windows plattform, både klient og server
    • enkel feilsøking på nettverk, server og MSSQL
    • skyklient, Intune og Azure
  • Erfaring og kjennskap til det prehospital miljøet er en fordel
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning

Nyutdannete oppfordres til å søke

For noen systemtilganger i Sykehuspartner vil det som følge av lovpålegg være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide selvstendig, samt i team
  • Kundeorientert og ansvarsbevisst
  • Evne til å prioritere og levere i henhold til avtaler
  • Positiv og fleksibel innstilling
  • Teknisk interesse
  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En utfordrende stilling i et spennende fagmiljø med høy spisskompetanse
  • Interessante, utviklende og varierte arbeidsoppgaver innen IKT
  • Samfunnsnyttig tjeneste
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift)
  • Fleksible arbeidstidsordninger med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.