• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0190, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4094012
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Teamleder - Mottak

Offentlig forvaltning

Barneverntjenesten er organisert i 7 team, og består av mottak, undersøkelse, tiltak 1 og 2, fosterhjem, ettervern og kontorfaglig team. I tillegg har vi egen psykolog, fagansvarlig og controller, alle teamene har også egen spesialkonsulent. Vi er til sammen 72 medarbeidere.
Brukermedvirkning og nettverksinvolvering er viktige verdier i vårt arbeid, og vi er opptatt av å få frem barnets stemme i alle faser i barnevernsarbeidet. Vi har dyktige og engasjerte medarbeidere, tilgang på gode lokale tiltak, og kanskje Oslos mest sammensatte og fargerike befolkning. Vi flytter inn i nytt og flott bydelshus i løpet av høsten.

Arbeidsoppgaver:

Daglig fag- og driftsansvar for tjenesteproduksjon i teamet i henhold til lover, forskrifter, vedtak og sentrale føringer
Ansvar for personaloppfølging som: medarbeidersamtaler, sykeoppfølging, utlysninger, ansettelser, opplæring og veiledning
Bidra til godt samarbeid internt og eksternt                                                                                                                                                                                
Bidra til at virksomheten drives innenfor rammene av overordnet politiske og administrative vedtak

Kvalifikasjoner:

Relevant høyskole eller universitetsutdanning, primært 3-årig sosialfaglig utdanning, som barnevernspedagog eller sosionom                                                                                  Relevant videreutdanning/master i barnevern                                                                                                                                                                                                                          God kjennskap til og erfaring fra arbeidsfeltet
Ledelseserfaring/utdanning
Veiledningserfaring/kompetanse
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Politiattest vil bli påkrevd ved ansettelse

Personlige egenskaper:

Evne til å skape entusiasme og engasjement
Evne til å lede og styre tillitsbasert
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Resultatorientert og med stor arbeidskapasitet
Gode samarbeidsevner
Fleksibel, selvstendig og målrettet
Evne til å arbeide strukturert og ryddig

Vi tilbyr:

100 % fast stilling fra 1. november, eller etter avtale
Et utviklingsorientert og positivt arbeidsmiljø
Veiledning
Gode forsikring-, pensjon- og låneordninger     

Personalhytte i Ljørdalen/Trysil
Lønnstrinn 53 (kr 724 500,- pr år i 100 % stilling) i h.h.t. Oslo kommunes regulativ

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0190, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4094012
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.09.2021