• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0190, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2272069
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Teamleder lønn og regnskap

Offentlige tjenester og forvaltning

Er du vår nye teamleder på lønn og regnskap?

Vi ønsker en utviklingsorientert og målrettet leder med høyere utdanning og erfaring fra fagområdene til å lede lønn- og regnskapsteamet med ni ansatte. Bydel Gamle Oslo jobber med å profesjonalisere og effektivisere stabsfunksjonene. Til å lede dette arbeidet i teamet trenger vi en tydelig leder, som i tillegg til å utøve profesjonell og effektiv ledelse av teamet, også tar ansvar for å etablere nye måter å utøve oppgavene på for at våre øvrige ledere skal få bedre tid til å utøve ledelse.

Team lønn og regnskap er en del av bydelens stabsavdeling, og teamleder vil rapportere til stabsdirektør. 

Arbeidsoppgaver
  • Utvikle og lede teamets medarbeidere
  • Ansvar for regelverk og rutinebeskrivelse innen områdene lønn og regnskap
  • Utvikle og implementere digitale og automatiserte løsninger innen områdene
  • Profesjonalisere lønn- og regnskapsfunksjonen ved å utarbeide standard arbeidsmetodikk og rutiner
  • Ha fokus på brukervennlighet i utvikling av tjenesten 
Kvalifikasjoner
  • Høyere utdanning innen økonomi/regnskap/ og administrasjon
  • Dokumentert erfaring fra lønn - og regnskapsarbeid; fortrinnsvis fra en stor/kompleks organisasjon
  • Solid kompetanse innen fagområdene lønn og regnskap
  • God kjennskap til Agresso HR og GAT
  • Dokumentert erfaring med å lede lønns- og eller regnskapsmedarbeidere i team
  • Relevant erfaring fra å implementere nye rutiner og systemer
  • God kjennskap til Oslo kommunes avtaleverk knyttet til lønn og personal 
  • Gode kommunikasjonsevner 
Personlige egenskaper
  • Systematisk og strukturert med høy gjennomføringsevne og som blir motivert av gode endringsprosesser og nytenking. Evne til å motivere andre.
  • Service- og endringsorientert
  • Har mye energi, høy arbeidskapasitet og evne til å prioritere oppgaver innenfor frister
  • Liker å jobbe i team, samtidig som du tar ansvar for egne oppgaver
  • Du identifiserer deg med Oslo kommunes kjerneverdier: brukerorientering, redelighet, engasjement og respekt
  • Reflekterer over hva tillitsbasert ledelse betyr i ditt lederskap 
Vi tilbyr
  • En lederrolle i et spennende og krevende utviklingsarbeid, i en av Oslo kommunes største og mest komplekse bydeler.
  • Faglige utfordringer og personlige utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Personalhytte i Trysilområdet
  • Rabatt på trening på SATS
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønnsplassering i lønnstrinn 55, 723.900,- pr. år i Oslo kommunes regulativ
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0190, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2272069
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.11.2019