• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    06.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0686, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4976546
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 31.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Teamleder

Offentlig forvaltning

Oppsal Torg Bolig yter tjenester til 17 unge beboere med utviklingshemning som bor rett ved Oppsal Senteret. De flyttet inn i nye leiligheter i august 2018. Beboerne har leiligheter over to etasjer og hver etasje har tilhørende fellesarealer til glede for alle samt egne personalrom/kontor for de ansatte.

Vi er organisert slik at avdelingsleder sitter i en etasje og samarbeider tett med teamleder som sitter i den andre. Nåværende teamleder har takket ja til nye utfordringer i hjemkommunen sin og vi er derfor på søken etter ny. 

Vi søker DEG med fokus på nærvær, trivsel og faglig gode tjenesterDu får ansvar for daglig drift av en etasje hvor det bor 8 unge beboere som alle er i jobb på dagtid og har ofte fulle kalendere på kveld. Ingen dag er lik hos oss og det er som regel alltid noe som skjer- men det er allikevel god tid til å planlegging og tilrettelegging. Jobben gjør du såklart i tett samarbeid med tjenesteansvarlige i etasjen samt ledende miljøterapeut og avdelingsleder som sitter i etasjen under. Stillingen er 100% og primært dagtid (kun 1 kveld i uken). Teamleder jobber ikke helg. 

Stillingen er ledig fra og med 01. april 2023

Arbeidsoppgaver:

  • Støttespiller for ansatte, beboere og pårørende
  • Ansvar for daglig drift i sin etasje
  • Stedfortrederfunksjon hvis leder av en eller annen grunn ikke er på plass
  • Ansvar for å avdekke behov og sette igang nødvendige tiltak  
  • Skal være den som skal stå i spissen for et godt tilbud til de som bor der
  • Fag- og veiledningsansvar ovenfor ansatte
  • Ansvar for å skape god møtekultur og møteform og følge opp at endringer når de ytterste ledd
  • Ansvarlig for å hive seg rundt og leie inn ansatte når det er fravær
  • Skal samarbeide med leder om vaktbok og behov i sin etasje
  • Skal stille opp på samarbeidsmøter og være en koordinator for etasjen når det gjelder å få logistikken til å gå rundt

Kvalifikasjoner:

Kvalifikasjoner

  • 3-årig helse/sosialfaglig høgskoleutdanning eller annen pedagogisk bakgrunn
  • Erfaring med personalledelse og daglig drift ifra tilsvarende tjeneste
  • Solid erfaring med brukergruppen
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, krav om bestått språktest (C1)
  • Kompetanse innen målrettet miljøarbeid vektlegges
  • God kjennskap til relevante lovverk og HOL kap 9
  • Erfaring med fagsystemer slik som Gerica, Agresso og EQS.
  • Inngående kunnskap i GAT
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Du er RAUS som person- klarer alltid å se det gode i medarbeidere
  • Du respekterer kollegaer, beboere, pårørende og alle andre som du møter på iløpet av en arbeidsdag
  • Du er engasjert og det smitter lett over til andre
  • Du er en god lytter, respekterer tilbakemeldinger fra andre og tar det med deg inn i det helhetlige arbeidet
  • Uansett hva du gjør og hvilke valg du tar er det beboere som står i fokus 
  • Du er redelig og profesjonell uten at det går på bekostning av at du kan ha det gøy på jobb og oppmuntre til latter (i alle fall smil)
  • Du klarer å jobbe etter uttrykket "Skal du behandle alle likt, må du kanskje behandle alle (eller i alle fall noen) forskjellig"
  • Du er tydelig som person og er ikke redd for å gi tilbakemeldinger
  • Er strukturert og klarer å prioritere det som er viktigst
  • Du er en person som LEVERER
  • Du trives i en hektisk hverdag og er stort sett alltid blid og fornøyd
  • Personlig egenskaper vektlegges

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende jobb, hyggelige kollegaer og et godt arbeids- og fagmiljø
  • Mulighet til å påvirke og forme egen arbeidshverdag
  • Interne og eksterne kurs
  • Gode låne-, pensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring. Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2% av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
  • Direkte lønnsplassering i lønnstrinn 46 (kr. 659 700)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    06.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0686, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4976546
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 31.01.2023