• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4309, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2220740
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 07.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleiere og vernepleiere

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mestringsenheten består av 7 avdelinger som gir bydekkende tjenester til voksne innen psykisk helse og rusarbeid. Vi tilbyr mestringskurs, gruppetilbud og aktivitetstilbud. Individuell oppfølging spenner fra rask og kortvarig hjelp til døgnbaserte tjenester. Arbeidsplassene i mestringsenheten skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. 

Lutsiveien 181 er en helseinstitusjon som består av 4 enetiltak for innbyggere som har behov for heldøgnsomsorg. Det gis individuelt tilrettelagte tjenester som også innbefatter noe pleie og forflytning. I noen situasjoner kan det bli aktuelt å gi tjenester utenfor institusjonen. En viktig del av hverdagen er å ha fokus på recovery og tilfriskningsprosesser sammen med innbyggerne. Det er knyttet 24 årsverk til institusjonen.

 

 Vi har følgende stillinger ledig:

3 sykepleiere/vernepleiere 80-100% turnus hver 3.helg 

Arbeidsoppgaver
  • Du er god til å skape trygge relasjoner, motivere og være tilstede for innbyggerne
  • Du er god til å benytte "øyeblikkene", gi råd og veiledning
  • Du er god til å være løsningsorientert
  • Du er god til å håndtere fysisk og psykisk krevende og uforutsigbare situasjoner.
  • Du er god til å dokumentasjon og journalføring
  • Du er god til å jobbe systematisk i henhold til tiltaksplaner, ukeplaner og avviksføringer
  • Du liker å samarbeide med familie og venner, verger, spesialisthelsetjeneste og andre instanser
  • Du liker å delta på sosiale og fysiske aktiviteter utenfor institusjonen
  • Du er en viktig bidragsyter til et levende og positivt arbeidsmiljø 

 

Kvalifikasjoner

Godkjent 3årig høgskole/universitet innen helse- og sosialfag, autorisert sykepleier/vernepleier

Ønskelig med videreutdanning innen psykisk helse, rus

Egenerfaring som kompetanse innen psykisk helse og eller rus kan vektlegges 

God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne

Dersom søkere har annet morsmål enn norsk, må det i søknaden dokumenteres at en har minimum språknivå tilsvarende B1

Gyldig førerkort klasse B, manuell gir

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres før tiltredelse 

 

Personlige egenskaper

Det er naturlig å bruke deg selv aktivt i jobben og du har evner til å være kreativ

Fleksibel og løsningsorientert, men kan samtidig ta ansvar og være strukturert

Initiativrik og igangsetter

Trygg med gode samarbeids- og relasjonsferdigheter

Håndterer uforutsigbare situasjoner 

 

Vi tilbyr

Et spennende og løsningsorientert arbeid i en enhet i utvikling

Høy faglig kompetanse

Veiledning/undervisning/fagutvikling

Flerfaglig arbeidsmiljø

Velkommen til å ringe for mer informasjon 

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4309, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2220740
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 07.11.2019