Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.12.2019Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2262030Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 30.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Sykepleiere i turnus
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Legevaktens kjerneoppgave er å gi øyeblikkelig helsehjelp til Asker og Bærums innbyggere. Vi vurderer og behandler akutt sykdom og skade. Pasientene våre har tilstander som varierer fra allmennmedisinske til kompliserte tilstander som er i behov av rask helsehjelp og videre behandling i spesialisthelsetjenesten. Dette medfører at vi innehar en bredde i kunnskap som er unik. Arbeidserfaring fra legevakt er en attraktiv kompetanse, og mange av våre medarbeidere benytter dette til å søke seg videre til spesialavdelinger. Vi ønsker nå å rekruttere medarbeidere som har et langsiktig perspektiv for stillingen og ønsker å videreutvikle legevaktens tjenester sammen med dyktige kollegaer.
Vi har to ledige faste stillinger i henholdsvis 75 % og 80 %.
• identifiserer og intervenerer du akutt syke pasienter
• veileder du på legevaktssentralen
• har du ansvar for å sikre forsvarlig helsehjelp, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
• samarbeider du med lege om behandling og undersøkelser
• har du ansvar for pasientmottak og telefonkonsultasjoner
Alle medarbeidere forventes å dekke alle funksjoner ved legevakten etter opplæringsprogram. Opplæringen starer med generelt arbeid i avdelingen, så pasientmottak, via telefonkonsultasjon og avsluttes med teamleder. Progresjonens hastighet gjøres i samarbeid med leder og fagutvikler.
• Det er ønskelig med 2 års klinisk erfaring. Erfaring fra hjemmesykepleie, sengepost og psykiatri er like velkomment som prehospital eller akuttmedisinsk kompetanse
• Kjennskap til TRIAGE er en fordel
• Du er fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
• Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
• Du har god språkforståelse
• Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
• har gode samarbeidsevner
• er strukturert og engasjert
• tar initiativ og er endringsvillig
• har pågangsmot
• mestrer å jobbe team, vel så godt som individuelt
Personlig egnethet vektlegges
• Allsidig og spennende arbeidsoppgaver innen et omfattende fagfelt
• Fagdager i turnus, akuttmedisinkurs og støtte til videreutdanning i akuttsykepleie
• Kompetanseutviklingsstipend
• Offentlig tjenestepensjonsordning
• Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
• Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
• Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova § 25)
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.12.2019Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
2262030Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 30.11.2019