• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2262030
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Sykepleiere i turnus

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Legevaktens kjerneoppgave er å gi øyeblikkelig helsehjelp til Asker og Bærums innbyggere. Vi vurderer og behandler akutt sykdom og skade. Pasientene våre har tilstander som varierer fra allmennmedisinske til kompliserte tilstander som er i behov av rask helsehjelp og videre behandling i spesialisthelsetjenesten. Dette medfører at vi innehar en bredde i kunnskap som er unik. Arbeidserfaring fra legevakt er en attraktiv kompetanse, og mange av våre medarbeidere benytter dette til å søke seg videre til spesialavdelinger. Vi ønsker nå å rekruttere medarbeidere som har et langsiktig perspektiv for stillingen og ønsker å videreutvikle legevaktens tjenester sammen med dyktige kollegaer.

Vi har to ledige faste stillinger i henholdsvis 75 % og 80 %.

Arbeidsoppgaver
Som sykepleier ved Asker og Bærum legevakt:
• identifiserer og intervenerer du akutt syke pasienter
• veileder du på legevaktssentralen
• har du ansvar for å sikre forsvarlig helsehjelp, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
• samarbeider du med lege om behandling og undersøkelser
• har du ansvar for pasientmottak og telefonkonsultasjoner

Alle medarbeidere forventes å dekke alle funksjoner ved legevakten etter opplæringsprogram. Opplæringen starer med generelt arbeid i avdelingen, så pasientmottak, via telefonkonsultasjon og avsluttes med teamleder. Progresjonens hastighet gjøres i samarbeid med leder og fagutvikler.
Kvalifikasjoner
• Du er utdannet sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
• Det er ønskelig med 2 års klinisk erfaring. Erfaring fra hjemmesykepleie, sengepost og psykiatri er like velkomment som prehospital eller akuttmedisinsk kompetanse
• Kjennskap til TRIAGE er en fordel
• Du er fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
• Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
• Du har god språkforståelse
• Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som:
• har gode samarbeidsevner
• er strukturert og engasjert
• tar initiativ og er endringsvillig
• har pågangsmot
• mestrer å jobbe team, vel så godt som individuelt
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
• Godt arbeidsmiljø som er inkluderende og preget av raushet og humor
• Allsidig og spennende arbeidsoppgaver innen et omfattende fagfelt
• Fagdager i turnus, akuttmedisinkurs og støtte til videreutdanning i akuttsykepleie
• Kompetanseutviklingsstipend
• Offentlig tjenestepensjonsordning
• Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet
• Vitnemål og attester tas med på intervju
• Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
• Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
• Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova § 25)
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2262030
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.11.2019