• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2151, ÅRNES
    NES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4099453
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 21.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleiere, faste stillinger og vikariat 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Nes sykehjem avdeling 3B har vi følgende ledige faste stillinger for sykepleiere:

1 x 100% stilling, dag/kveld med hver 3. helg.

1 x 95% stilling, dag/kveld med hver 3. helg.

 

Vikariat med mulighet for forlengelse natt:

1 x 54,93% stilling, natt med hver 3. helg.

Nes sykehjem avd. 3B består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Avdelingen har to grupper med langtidsplasser, og siste gruppe er delt opp med 4 langtidsplasser og 5 rullerings/korttidsplasser. Miljøet i avdelingen kan vi beskrive som faglig og sosialt. Vi har tett samarbeid med ergo- og fysioterapitjenesten, kreftkoordinator, demensteam og de andre avdelingene på huset.  Vi har også ansvarsvakter der man går på topp i helger og kvelder og har hovedansvar for akuttsituasjoner og innleggelser. 

Sykepleier på natt har sykepleieansvar for 2 avdelinger.

Arbeidsoppgaver:

  • Stillingene innebærer delt ansvar for beboerne på avdelingen
  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, kliniske observasjoner og pårørendesamtaler
  • Dokumentasjon i CosDoc (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
  • Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper og omsorgsnivå
  • Helhetlig pleie og omsorg
  • Anvarsvakter som innebærer sykepleieansvar for 3 avdelinger på kvelder og helger
  • Prosedyrer: blodprøvetaking, kateterisering, EKG, sondeernæring, intravenøsbehandling m.m.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Serviceinnstilt og selvstendig
  • Bidra til et trygt og hyggelig miljø i avdelingen
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg
  • Ha fleksibel og positiv innstilling
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Todelt turnus

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten.
Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2151, ÅRNES
    NES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4099453
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 21.09.2021