Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
15.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4309, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3992140Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 23.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sykepleier/vernepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Mestringsenheten er en innovativ virksomhet som har som mål å levere rus og psykiske helsehjelp i norgestoppen. For å få til dette, har vi høy aktivitet og mange prosjekter. Vi er stadig i endring og har et stort fokus på kompetanseutvikling, forskning, fagutvikling og kvalitetsarbeid. Vi setter høye krav til oss selv. For å trives hos oss må du like mennesker, være romslig og like å søke etter løsninger. Mestringsenheten har recovery som sin faglige plattform. Vi søker deg som er interessert i fagfeltet rus og psykisk helse.
Her finner du mer informasjon om Mestringsenheten, og hva vi jobber med:
https://vimeo.com/483085649/1c189be558
https://www.sandnes.kommune.no/helse-sosial/rus-og-psykisk-helsehjelp-for-voksne/
For tiden er det ledig 2 stillinger i Lutsiveien 181, hvorav 1 fast 100% og et vikariat i 100%. Begge stillingene er i turnus dag og kveld, og arbeid hver 3. helg.
Lutsiveien 181 er et individuelt tilpasset botilbud med 4 plasser som drives etter lov og forskrift for kommunale sykehjem. Tilbudet er for innbyggere i Sandnes kommune med alvorlige psykiske helseutfordringer, gjerne i kombinasjon med andre sykdommer. Det gis individuelt tilrettelagte tjenester som også innbefatter noe pleie og forflytning. En viktig del av hverdagen er å ha fokus på tilfriskningsprosesser sammen med innbyggerne. Vi er ca. 22 årsverk og en tverrfaglig sammensatt personalgruppe.
Vi ønsker en kollega som er engasjert, med relevant kompetanse og som kan gi gode helse og omsorgstjenester. Vi utfører blant annet miljøterapeutisk arbeid, legemiddelhåndtering og andre helserelaterte oppgaver. I tillegg utføres det generelle driftsoppgaver i institusjonen.
Det dokumenteres etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil
Vi søker deg som kan samarbeide med familie, sykehjemslege, verger og andre parter innad i kommunen og spesialisthelsetjenesten.
Kjenner du til FIT som tilbakemeldingsverktøy fra innbyggerne vi gir hjelp til, vil det være en fordel for oss alle.
Kvalifikasjoner:
Bachelor som sykepleier eller vernepleierØnskelig med videreutdanning innen rus og/eller psykisk helse
Ønskelig med erfaring fra rus og psykisk helsearbeid
Førerkort klasse B for manuell gir
Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig minimum nivå B2. Dette gjelder dog ikke søkere med et skandinavisk morsmål
Politiattest av nyere dato må fremvises
Personlige egenskaper:
God til å skape trygge relasjonerTrygg og robust person som er tilstede i møtet med innbyggerne
Evne til å tenke løsninger
Fleksibel og samarbeidsvillig
Engasjement og godt humør
Håndtere uforutsigbare situasjoner
Gjøre selvstendige vurderinger
Vi tilbyr:
Lønn etter gjeldende avtaleverkRelevant videreutdanning kan gi mulighet for høyere lønn
Godt arbeidsmiljø med fokus på fag og trivsel
Gode forsikringer og pensjonsordninger
Hjem-jobb-hjem avtale
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
15.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4309, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3992140Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 23.07.2021