• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3305603
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 30.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier/vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mestringsenheten er en innovativ virksomhet som har som mål å levere rus og psykiske helsetjenester i norgestoppen. For å få til dette, har vi høy aktivitet og mye prosjekter. Vi har stort fokus på kompetanseutvikling/forskning, fagutvikling, og kvalitetsarbeid. Vi setter høye krav til oss selv, og for å trives hos oss, må du like mennesker, være romslig og like å søke etter løsninger. Høres dette spennende ut? Da er dette en stilling du bør søke på!

Arbeidsoppgaver

Gi psykisk helsehjelp
Sikre god dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil
Legemiddelhåndtering
Praktiske oppgaver i driften av avdelingen
Samarbeid og samhandling med innbyggerne, deres familie og venner, og andre parter innad i kommunen og i spesialisthelsetjenesten
Kartlegginger og individuell hjelp
Nettverksarbeid
Koordinere ansvarsgruppe og individuell plan
FIT-veiledning og bruk av FIT som tilbakemeldingsverktøy fra innbyggerne vi gir hjelp til
Faglig ansvar og veiledningsansvar

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
Det er krav om videreutdanning og/ eller master innen psykisk helse og/ eller rus
Andre videreutdanninger eller mastere kan vurderes
Kjennskap til recovery-orientert praksis
Dersom du har et annet morsmål enn norsk, må du i søknaden dokumentere at du har språkferdigheter tilsvarende B1. Dette gjelder likevel ikke søkere som har et skandinavisk morsmål
Førerkort klasse B. Du må kunne kjøre bil med manuelt gir
Politiattest uten anmerkninger er en forutsetning for ansettelse, og må leveres arbeidsgiver for den som er aktuell for stillingen

Personlige egenskaper
Du er god på å skape trygge relasjoner med innbyggerne, og klarer å motivere dem
Du er en trygg og robust person som er tilstede i møtet med innbygger, og håndterer krevende og uventede situasjoner
Du er løsningsorientert og klarer å vise dette sammen med andre eller alene med innbygger
Du ser dine kollegaer og er en aktiv deltaker for å skape et aktivt og levende arbeidsmiljø
Du er en pådriver for at vi hele tiden har fokus på hvordan vi best skal forme hjelpen vi gir, på bakgrunn av tilbakemeldinger fra innbyggerne
Vi tilbyr
Fleksitidsordning
Arbeid 2 helger i året og cirka 8 kveldsvakter per år
Lønn etter gjeldende avtaleverk
Et inkluderende og inspirerende arbeidsmiljø med fokus på fag, tverrfaglighet og trivsel
Arbeid i en løsningsorientert og spennende virksomhet som er i endring utvikling
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3305603
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 30.11.2020