• Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    07.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4113043
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 23.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Sykepleier/ vernepleier 100 % fast st. tilrettelagte tjenester

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

Avdeling tilrettelagte tjenester i Åslundmarka har ansvar for helse- og omsorgstjenester til mennesker med funksjonsnedsettelser, herunder mennesker med psykiske lidelser, utviklingshemming og rusproblemer. Vi gir tjenester etter enkeltvedtak jf helse-og omsorgstjenesteloven som praktisk bistand/ opplæring og helsetjenester. Det gis tjenester på timebasis i ambulerende virksomhet og i bofellesskap for personer med psykiske lidelser. Tjenester rundt enkeltpersoner ytes i samarbeid med andre hjelpeinstanser innen 1 og 2 linjetjenesten. Avdelinga har nærmere 26 årsverk totalt, disse er inndelt i grupper mhht tjenesteyting. Ca 19 årsverk har minimum helse- og sosialfaglig høgskoleutdanning. Øvrige ansatte har fagarbeiderutdanning og / eller realkompetanse.

 Arbeidsoppgaver:

  • Yte helse- og omsorgstjenester i brukeres hjem.
  • Bistå og gi opplæring i dagliglivets gjøremål.
  • Medisinskfaglig oppfølging. 
  • Samarbeid med kolleger på jobb og andre hjelpeinstanser.
  • Delta i møtevirksomhet internt og med samarbeidspartnere.
  • Primærkontaktfunksjon.
  • Utarbeide planverk rundt enkeltbrukere, herunder Individuell Plan, individuelle målsetting og tiltak.
  • Stillingen innehar turnus med jobb dag, aften og hver 3 helg. 
Kvalifikasjoner:
  • Autorisasjon som sykepleier eller vernepleier.
  • Videreutdanning innen psykisk helse er ønskelig, men arbeidserfaring fra brukergruppa blir vektlagt. 
  • Kjennskap til helse- og omsorgstjenesteloven, pasientrettighetsloven og målrettet miljøarbeid er en fordel, men opplæring gis.
  • Kompetanse i bruk av dataverktøy. 
  • Gode samarbeidsevner. 
  • God evne til å arbeide selvstendig. 
  • Personlig egnethet, evne til nytenkning og fleksibilitet.
  • Førerkort for bil.
  • Godkjent politiattest. 

Vi kan tilby:

  •  Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med stort spenn i faglige utfordringer.
  •  Tverrfaglig arbeidsmiljø, hvor samarbeid og kollegastøtte vektlegges.
  •  Mulighet for å påvirke den faglige utviklingen i avdelingen.
  •  Opplæring i fagsystemene Gerica, Gat.og EQS.
  •  Interne og eksterne kurs, samt opplæring og veiledning fra kolleger og samarbeidende instanser.
  •  Fadderordning som nyansatt.
  •  Rekrutteringslønn. 
  •  Gode pensjons- og forsikringsvilkår. Medlemskap i KLP.  

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad sendes:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

 

  • Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    07.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4113043
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 23.09.2021