• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4751505
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.09.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier ved Sentrum, Rovik, Riska og Trones A

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og dagsenter/eldresenter. Sonene er inndelt geografisk. 

Sykepleiere i hjemmetjenesten gir tjenester til brukere med ulike diagnoser og problemstillinger. Sandnes kommune satser på hjemmetjenesten og det er et økt fokus på at brukere kan bo lengst mulig hjemme. Det er stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder som gjør at du vil få en svært variert arbeidshverdag og utvikle en bred kompetanse i  faget.

Vi har nå ledig følgende stillinger:

  • 75-100% sykepleier ved EHR, per tiden sone Sentrum. Oppstart 01.10.2022
  • 100% sykepleier ved EHR, per tiden sone Trones A. Oppstart etter avtale.
  • 100% sykepleier ved EHR, per tiden sone Rovik. Oppstart etter avtale.
  • 75% sykepleier ved EHR, per tiden sone Riska. Oppstart 01.01.2023

 

Alle stillingene har 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Sone Sentrum og Trones A er lokalisert ved Trones bolig- og eldresenter og sone Rovik er lokalisert ved Rovik bo- og aktivitetssenter. Har du spesielt ønske om sone kan dette oppgis i søknaden.

 

Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller saksgang. 

Arbeidsoppgaver:

  • Følge opp brukere sitt behov for daglige helse- og omsorgstjenester, herunder sårstell, palliasjon, ernæringskartlegging, smertelindring, administrasjon av legemidler o.l. 
  • Ansvar for håndtering av elektroniske meldinger i samarbeid med fastleger, spesialisthelsetjeneste og øvrig kommunehelsetjeneste.
  • Ansvar for dokumentasjon og oppdatering av brukere sin journal etter gjeldende lovverk. 
  • Ansvar for vurderinger relatert til pasient- og brukerrettighetsloven kap 4a.
  • Samarbeid med pårørende.
  • Delta i team og bidra til tverrfaglighet i arbeidet rundt brukere.
  • Primær- og sekundærkontaktansvar.
  • Veiledning av studenter.
  • Ansvar for ressursområder som ernæring, palliasjon, sår o.l.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR nummer må oppgis i søknaden.
  • Førerkort klasse B.
  • Språkkrav B2. 
  • God digital kompetanse.
  • Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste og/eller arbeid i eldreomsorgen.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du kan arbeide selvstendig og i team.
  • Du jobber effektivt og strukturert.
  • Du må like å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
  • Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
  • Du er positiv og løsningsfokusert.
  • Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Du bidrar til fagutvikling.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.

Vi tilbyr:

  • Gode kolleger og et godt fagmiljø.
  • Muligheter for faglig utvikling.  
  • Gratis parkering.
  • Gode velferdsordninger som tilgang til kommunens svømmehaller, HjemJobbHjem, bedriftskunstforening og lignende.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.10.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4751505
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.09.2022