• Bedrift
    Rana kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2020
  • Stillingsfunksjon
    Turnus
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8622, MO I RANA
    RANA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3069270
  • Se her for andre jobber fra Rana kommune
  • Oppdatert 11.08.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Rana kommune

Sykepleier, Gruben sykehjem avd. 3 (2020/277)

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Avdeling for Institusjonstjenester
Kommunen sine helse og omsorgstjenester er delt inn i funksjoner.
Institusjonstjenester har ansvar for sykehjemstjenester, korttidsplasser og sentralkjøkken.
Hjemmebaserte tjenester har ansvar for alle tjenester i hjemmene og i omsorgsboligene. Miljøterapeutisk avdeling har ansvar for tjenester til funksjonshemmede.
Tjenesteinndelingen foregår i et felles tildelingskontor.

I avdeling for institusjonstjenester er det ved Gruben sykehjem avd. 3, ledig:

  • 100 % fast stilling som sykepleier, fra dags dato.

Vi er et sykehjem med flotte lokaliteter for beboere og ansatte.
Gruben sykehjemsavdeling 3 er demenspost. Avdelingen har 3 enheter med 8+8+9 beboere.
Vi har mange spennende faglige utfordringer og driver aktivt med utvikling av fagkompetanse på tvers av yrkesgruppene.
Vi har et godt arbeidsmiljø, stiller høye krav til kvalitet på tjenesten og har alltid beboeren i fokus.
Vi jobber med å implementere velferdsteknologi på flere arenaer i hverdagen.

Vi søker selvstendige personer som er brukerorientert, ansvarsfull, stolt, tydelig og arbeidsglad

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Sykepleierstudenter som er ferdig utdannet våren -20 oppfordres til å søke. En evt. tilsetting skjer da med forbehold om godkjent utdanning og autorisasjon
  • Kunnskap / beherske data som verktøy
  • Arbeidserfaring med jobb i demensavdeling er en fordel.
  • Må beherske norsk muntlig og skriftlig tilstrekkelig til å utøve yrket forsvarlig.
  • Gyldig politiattest, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4

Personlig egnethet vektlegges og at du:

  • Er løsningsorientert, handlekraftig og faglig sterk
  • Trives i møtet med pasienter og pårørende
  • Er interessert og har kompetanse om veiledning, motivering og opplæring
  • Har evne til å ta ansvar, jobbe selvstendig og strukturert
  • Er en bidragsyter til samhandling og et godt arbeidsmiljø

Vi kan tilby:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Internundervisninger og faglig oppdatering
  • Godt arbeidsmiljø

Arbeidstid: Turnus

De to siste referanser må oppgis. Aktuelle søkere må påregne å bli innkalt til intervju.

Stillingskode og lønn fastsettes på grunnlag av utdanning, lønnsansiennitet og intern lønnsstruktur. Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester, som leveres ved jobbintervju. Det gis tillegg for relevant tilleggs-/videreutdanning.

Politiattest fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.

Flytteutgifter kan dekkes etter eget reglement. Kommunen disponerer noen øremerkede barnehageplasser.

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til:
avdelingssykepleier Hanne Åsheim tlf.: 75 14 67 46 eller mail hanne.asheim@rana.kommune.no

Søknad skal sendes via elektronisk søknadskjema, se link på denne side.

Søknadsfrist: 25.08.2020

 

  • Bedrift
    Rana kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2020
  • Stillingsfunksjon
    Turnus
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8622, MO I RANA
    RANA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3069270
  • Se her for andre jobber fra Rana kommune
  • Oppdatert 11.08.2020