• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    15.06.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2951529
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 29.05.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleier, faste stillinger 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du interesse og engasjement for å skape gode øyeblikk for våre pasienter? 

Nes kommune har en målsetning om høy etisk standard med god forankring hos medarbeidere, som er kjennetegnet av våre felles verdier, nærhet, engasjement og synlighet.

Nes sykehjem har 118 sengeplasser fordelt på 4 avdelinger. Vi fokuserer på et godt samarbeid, selvbestemmelse og god pleie. Avdeling 3B har 4 korttids- og rulleringsplasser og 26 somatiske plasser. I tillegg til varierte korttidsplasser vil avdelingen ha kompetanse på kognitiv svikt og rus- og psykiatri problematikk.

Vi har ledig 90% og 80% stilling som sykepleier fra 01. juli. Stillingene har varierte og utfordrende arbeidsoppgaver. Det er gode muligheter for faglig utvikling.
Stillingene er i todelt turnus, med arbeid hver 3. helg. 

Det vil være muligheter for å jobbe 100% med årsarbeidstid.

Arbeidsoppgaver
  • Sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling.
  • Journalføring og rapportering i Cosdoc.
  • Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse.
  • Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper og omsorgsnivå
  • Helhetlig pleie og omsorg
  • Ansvarsvakter, som innebærer sykepleieansvar for 3 avdelinger på kveld og helger.
  • Prosedyrer; blodprøvetaking, kateterisering, EKG, sondeernæring, intravenøsbehandling, m.m. 
Kvalifikasjoner
  • Norsk autorisasjon som sykepleier  
  • Videreutdanning i psykiatri og rus eller geriatri er ønskelig
  • 2 års yrkeserfaring
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper
  • Serviceinnstilt og selvstendig 
  • Bidra til et trygt og hyggelig miljø på avdelingen 
  • Ryddig, strukturert og systematisk 
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg 
  • Fleksibel og positiv
Vi tilbyr
  • Etablert sykepleiefaglig miljø  i avdelingen   
  • Fagutvikling og hospitering 
  • Månedlige fagforum med interne og eksterne foredragsholdere
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø 
  • Dyktige kolleger og godt tverrfaglig samarbeid
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

     

    • Bedrift
      Nes kommune
    • Søknadsfrist
      15.06.2020
    • Ansettelsesform
      workTime.Deltid
    • Bransje
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      2150, ÅRNES
      NES
      Norge
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      2951529
    • Se her for andre jobber fra Nes kommune
    • Oppdatert 29.05.2020