• Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4641919
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 09.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Sykepleier i nattpatruljen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hjemmetjenesten har ledige 58 % fast stilling som sykepleier i nattpatruljen med helgearbeid.

I denne stillingen gir arbeidsgiver et lønnstillegg på kr. 25.000 (pr. 100 % stilling) ved oppstart. Dette er et rekrutteringstiltak og gis til fast ansatte sykepleiere i turnusstilling.

Er du sykepleier og har lyst til å arbeide i Hjemmetjenesten, i et innovativt, aktivt og faglig utfordrende arbeidsmiljø, er denne stillingen et godt valg! Vi har et godt sykepleiefaglig miljø med dyktige og dedikerte sykepleiere. I tillegg har vi flinke fagarbeidere med mye erfaring. I Hjemmetjenesten vil du få utfordrende oppgaver, tett samarbeid med gode kollegaer og være med å bidra til gode tjenester for kommunenes hjemmeboende.

Nattpatruljen består av flere årsverk som yter tjenester til hjemmeboende. Nattpatruljen har arbeidsområde i hele Kristiansund. Dere fordeler roder, og oppgaver etter kompetanse. Det er selvstendig arbeid hvor du får brukt dine vurderingsevner og kunnskap. Dette er et arbeid der du får mulighet til stor egenutvikling og mestringsfølelse.

Arbeidsområder
  • helhetlig sykepleiefaglig ansvar for helse- og omsorgstjenester til brukere
  • kollegaveiledning
  • delta i forbedringsarbeid, fagutvikling og prosedyrearbeid
  • samhandling med andre faggrupper, tjenester og pårørende
  • medansvar for oppfølging og opplæring av studenter, lærlinger og elever
  • ivareta brukermedvirkning
Kvalifikasjonskrav
  • norsk autorisasjon som sykepleier
  • gode formidlingsevner skriftlig og muntlig
  • gode ferdigheter innen dokumentasjon
  • førerkort klasse B
Ønskelige kvalifikasjoner
  • relevant arbeidserfaring innenfor fagområdet
  • relevant videreutdanning
Personlige egenskaper
  • god observasjons- og handlingskompetanse 
  • nøyaktig
  • trygg på egen kompetanse
  • omstillingsdyktig og fleksibel
  • jobber godt selvstendig, samtidig som du må kunne være en del av et team
  • interesse for fagutvikling
  • andre beskriver deg som en lagspiller

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr
  • en spennende og utfordrende stilling hvor du kan bidra til gode helse- og omsorgstjenester i Kristiansund kommune
  • god veiledning
  • kr. 25 000 (pr. 100% stilling) som rekrutteringstiltak
  • en arbeidsplass med fokus på fag og utvikling av tjenesten
  • gode interne system på sertifisering
  • fokus på pasientsikkerhet
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

  • Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4641919
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 09.11.2022