• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    04.04.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3524574
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 28.03.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du å jobbe i et godt arbeidsmiljø med nye utfordringer? Er du en sykepleier som brenner for faget og som vil gjøre en forskjell for våre pasienter? Da ønsker vi deg med på laget.

Sykehjem Øst er en av to virksomheter tilknyttet Helse og Velferd i kommunen. Virksomheten består av totalt 5 sykehjem hvor Austrått bo- og aktivitetssenter er et av dem.

Austrått bo- og aktivitetssenter består av tre grupper med totalt 3 avdelinger. En somatisk og to demens avdelinger.

Vi har ledig tre 100 % faste stillinger som sykepleier fra 01.03.2021 for tiden på avdeling for demens.    

Vi jobber etter personsentrert omsorg og har fokus på hva som er viktig for den enkelte.  

Arbeidsoppgaver:

  • Sykepleiefaglige oppgaver, observere, planlegge og utføre tiltak, følge opp pasienten.  
  • Ansvar for at pasienter får nødvendig medisinsk behandling og medikamenthåndtering etter gjeldende retningslinjer og prosedyrer.
  • Bidra til helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og resurser.
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil.
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kollegaer.
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper.
  • Håndtere blodprøve takning og annet medisinsk utstyr.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med høy medisinskfaglig kompetanse 
  • Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (tilsvarende norskkurs B2)
  • Gode digitale kunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
  • Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Personlig egenhet blir vektlagt.
  • Evne til planlegging og delegering.
  • Fleksibel.
  • God kommunikasjon og samarbeidsevner.
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team.
  • Like en utfordring, engasjert, løsningsorientert og er beslutningsdyktig.
  • Evne til å jobbe effektiv og strukturert i et til tider hektisk arbeidsmiljø.
  • Vi søker etter sykepleier med godt humør og som kan være et positivt innslag i avdelingen.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Lønn etter lønnsstigen til Sandes Kommune 
  • Ved fast ansettelse i sykehjem utbetales en bonus på 25.000 kr for nyutdannede sykepleiere eller sykepleiere som ikke allerede er ansatt i Sandnes kommune, mot bindingstid på 1 år.  
  • Spennende og krevende oppgaver
  • Gode velferdsordninger
  • Gode pensjons og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    04.04.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3524574
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 28.03.2021