• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1349, RYKKINN
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2177538
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye medarbeider? Stillingen som sykepleier er ved en av våre somatiske avdelinger, men er samtidig en del av den totale sykepleier bemanningen ved institusjonen. Stillingens formål er å bidra til en sykepleiefaglig god omsorg og pleie for våre pasienter, slik at pasientene opplever en meningsfylt og god hverdag. Berger bo- og behandlingssenter ligger i landlige omgivelser på Rykkinn, med kort vei til offentlig kommunikasjon. Institusjonen består av, to somatiske sykehjemsavdelinger, en psykiatrisk sykehjemsavdeling og dagsenter. Vil du vite mer om Berger bo- og behandlingssenter:
klikk her

Kvalifikasjoner:

• du er utdannet sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV • det er ønskelig at du har erfaring og interesse for geriatri • du er fortrolig med bruk av relevante IT verktøy • du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet • er du søker fra land utenfor Skandinavia må du ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som: • er god til å kommunisere • er en lagspiller • tar initiativ • har pågangsmot • har evne til planlegging og gjennomføring • er innovativ Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

• Turnus dag og aften, og med arbeid hver 3 helg. • Tverrfaglig miljø med gode utviklingsmuligheter • Et trivelig arbeidsmiljø • Individuelt tilpasset opplæringsplan • Kompetanseutviklingsstipend • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova § 25)  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1349, RYKKINN
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2177538
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.10.2019