• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    28.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2164210
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 10.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du jobbe i en hjemmetjeneste i utvikling? 
Vi jobber for at brukeren skal ha det bra hjemme. Det satses på nye arbeidsmetoder og faglig dyktighet. 
Vi søker deg som har faglig engasjement og er opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenestene. Du bør like å jobbe selvstendig, samtidig som du bidrar til at hjelp og tjenester til brukerne er koordinert og helhetlig. Du blir del av et team hvor samarbeid, trygge læringsprosesser og gode relasjoner er i fokus. Vi ønsker deg på laget!

Vi har ledig fast 2x100% stilling som sykepleier, turnus med arbeid hver 3. helg.
Den ene stillingen vil benyttes i vikariater i hjemmetjenesten. Du må derfor påregne flytting til andre avdelinger der behovet er. 

Arbeidsoppgaver
  • Utføre sykepleiefaglig oppgaver
  • Teamansvar og ansvarsvakter i hjemmetjenesten
  • Veilede innenfor eget arbeids- og ansvarsområde til medarbeidere, brukere, pårørende og elever/lærlinger/studenter
  • Tett samarbeid med kreftkoordinator, demenskoordinator og mestringsteam
  • Arbeide for god kvalitet på tjenesten
  • Deltar i utvikling og bruk av velferdsteknologi
Kvalifikasjoner
  • Autorisasjon som sykepleier, gjerne med relevant tilleggsutdanning
  • Må ha førerkort klasse B
  • Beherske norsk, både skriftlig og muntlig
  • Være ryddig, strukturert og systematisk
  • Ha gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og være faglig trygg
  • Ha gode kommunikasjonsevner
  • Ha fleksibel og positiv innstilling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt


  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn tre måneder
Vi tilbyr
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger


  • Minst to referanser må oppgis


  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
  • Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.


  • Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    28.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2164210
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 10.10.2019