• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    19.06.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2956517
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 02.06.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Svangerskapsvikariat - regnskapskonsulent/controller

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Økonomiavdelingen er en stab/støtte-enhet i Gjerdrum kommune, som  har hovedansvaret for regnskap, skatt, budsjett, økonomistyring og lønn. Vi er i dag totalt 6,5 årsverk fordelt på ulike ansvarsoppgaver som yter service til alle virksomheter i kommunen. Stillingen som svangerskapsvikariat regnskapskonsulent/controller er underlagt økonomisjef og regnskapssjef.

Arbeidsoppgaver
  • Bokføring av ulike regnskapsbilag
  • Utfakturering
  • Behandling av EHF-fakturaer/skanning av inngående fakturaer
  • MVA oppgjør
  • Oppfølging av bank
  • Avstemming av diverse regnskapskontoer, månedlig og årlig
  • Innberetning til Skattedirektoratet for barnehage, skolefritidsordningen og startlån
  • E-handel
  • Videreutvikling av arbeidsprosesser tilknyttet regnskap og internkontroll
Kvalifikasjoner
  • Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå
  • Erfaring fra liknende arbeid vil være en fordel
  • Høy kompetanse som bruker av IKT-systemer, gjerne med kjennskap til Agresso
  • Evne til å se helheter og gjøre gode vurderinger
  • Evne til å takle tidsfrister
  • Evne til å ta initiativ, selvstendig arbeid og selvstendige vurderinger
  • Personlig egnethet
Personlige egenskaper

Vi ser etter en person med godt humør, stor arbeidskapasitet og gode samarbeidsevner. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi er få medarbeidere innenfor fagfeltene og den personer vi søker må kunne jobbe på tvers av de ulike fagfeltene i perioder og bistå ved behov.

Vi tilbyr
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Godt arbeidsmiljø
  • Arbeidsvilkår i henhold til avtaler, lover og reglementer
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger
 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    19.06.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2956517
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 02.06.2020