Detaljer

  • Søknadsfrist
    15.02.2018
  • Bedrift
    Sør-Odal kommune
  • Sted:
    SKARNES
  • Type arbeid:
    Rådgiver
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Antall stillinger:
    1
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Påkrevet
  • Fylke:
    HEDMARK
  • Arbeidssted:
    SKARNES
  • Land:
    Norge
  • karriere-kode:
    649956

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

STILLING SOM ØKONOMISK RÅDGIVER

NAV Sør-Odal sitt hovedmål er å bidra til at færre brukere mottar passive stønader og at flere kommer i arbeid eller meningsfylt aktivitet. NAV Sør-Odal er et partnerskap mellom staten og Sør-Odal kommune. Vi har til sammen 15 ansatte og er organisert med mottaks- og oppfølgingsteam.

Vi søker nå en dyktig og engasjert medarbeider til å jobbe med økonomisk rådgivning og frivillig / tvungen forvaltning av privatøkonomi til enkeltpersoner. Det er en 100% stilling som er ledig fra 01.06.18 mulighet for tidligere oppstart etter avtale.

Arbeids -og ansvarsområder:

  • Gi råd og veiledning på fagområdet til brukere.

  • Økonomisk rådgivning i henhold til egen portefølje av brukere.

  • Bistå brukere for vurdering av gjeldsordning.

  • Frivillig og tvungen forvaltning av privatøkonomi til enkeltpersoner.

    NAV Sør-Odal er under utvikling, og det kan forekomme endringer i arbeidsoppgaver og ansvarsområde.

    Kvalifikasjonskrav til søker:

  • Minimum 3-årig utdanning på høyskolenivå innenfor relevant fagfelt. Fortrinnsvis økonomi eller jus. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.

  • God økonomisk og juridisk forståelse.

  • Evne til å arbeide nøyaktig, strukturert og målrettet mot konkrete tidsfrister.

  • Kunne arbeide selvstendig.

  • Gode relasjonelle ferdigheter, fleksibel, serviceorientert og ha godt utviklet samarbeidsevner.

  • Må kunne jobbe i et hektisk arbeidsmiljø og være omstillingsdyktig.

    Vi ønsker at du har:

  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne.

  • Pågangsmot og er engasjert.

  • Gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner.

  • Stor arbeidskapasitet/utholdenhet.

  • Erfaring fra endringsarbeid med brukere i en vanskelig livssituasjon.

    Det legges stor vekt på personlig egnethet.
    Det er ønskelig at du har kjennskap til NAV sine verdier og visjon, og identifiserer seg med dette. Vi kan tilby:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver.

  • Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø.

  • Ansettelse på kommunale vilkår-lønn etter avtale.

  • Fleksibel arbeidstid og gode ordninger gjennom KLP.

  • Stillingen er kommunal.

  • Stilling lønnes etter avtale og erfaring.

    NAV er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. NAV er IA-virksomhet, og vi vil legge forholdene til rett for søkere med redusert funksjonsevne.

    Spørsmål om stillingen kan rettes til NAV leder Gerd Henriksen tlf: 93 05 65 10.

    Søknaden merkes med arkivsaksnummer: 18/294

    Sør-Odal kommune ønsker å motta alle søknader elektronisk. Noter deg arkivsaksnummeret og gå inn på

    https://e-skjema.no/Sor-Odal

    Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

    Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Søkerfrist :15.02.2018