Bedrift
Skiptvet kommuneSøknadsfrist
07.11.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4166994Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
- Oppdatert 25.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Skiptvet kommune
Spesialsykepleier psykisk helse- og rusteam
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Beskrivelse:
Pleie- og omsorgtjenesten i Skiptvet består av hjemmebaserte tjenester, sykehjem med både korttids og langtidsplasser. Dagsentertilbud for ulike brukergrupper, samlokaliserte bolig, tjenester for rus og psykiske lidelser. Vi har også kjøkken og vaskeri. I våre tjenester har vi tverrfaglig sammensatt kompetanse som fysioterapi, sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere m.f. Pleie- og omsorgstjenesten har som hovedmål å bidra til den enkelte opplever mestring i hverdagen.
Kort om stillingen:
80 % stilling dagtid som sykepleier med videreutdanning innenfor psykisk helsearbeid, eller annen relevant videreutdanning. Stillingen er ledig fra 01.12.2021.
- Ønskelig med erfaring fra CosDoc som dokumentasjonsverktøy
- Allsidig erfaring fra arbeid med pasienter med psykiske lidelser og rusutfordringer
- Villig til å organisere gruppetilbud, være medansvarlig for disse.
- Gode norskkunnskaper og god skriftlig fremstillingsevne.
- Sertifikat klasse B
Kvalifikasjoner
- Bachelor i sykepleie med viderutdanning i fortrinnsvis psykiatri og/eller rusproblematikk.
- Annen relevant videreutdanning eller annen kompetanse utover bachelor i sykepleie kan vurderes.
Arbeidsoppgaver
- Må kunne arbeide målrettet, fleksibelt, strukturert og selvstendig
- Gode samarbeidsevner / evne til å samhandle i team. Vi samarbeider tett med interne og eksterne instanser
- Ha pasienten i fokus
- Takle utfordrende pasientsituasjoner
- Ha stabilitet og kontinutet i arbeidet
- Arbeide helhetlig og løsningsorientert
- Ha fokus på motivasjon i pasient arbeidet
- Personlig egnethet vektlegges
- Ha god arbeidskapasitet
- Villig til å delta aktivt, og bidra til å fremme faglig og godt arbeidsmiljø.
- Elektronisk dokumentasjon
Vi tilbyr:
• Et godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse.
• Elektronisk journalsystem og personalarm som kvalitets sikrer og trygger arbeidet.
• Varierte arbeidsdager med meningsfulle oppgaver for våre pasienter og brukere.
• Et inkluderende og trivelig arbeidsmiljø som er preget av høyt engasjement, solid kompetanse, åpenhet og pålitelighet.
• Spennende oppgaver.
• Faglige utfordringer.
• Utvikling i vår profesjon.
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
• Nedbetaling av studielån med inn til kr 15.000,- pr. år i fem år fra du begynner hos oss
Politiattest må framlegges før tiltredelse.
Arbeidstakere tilsettes i Skiptvet kommune på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP. Arbeidstaker må være forberedt på at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres internt i kommunen.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Bedrift
Skiptvet kommuneSøknadsfrist
07.11.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4166994Se her for andre jobber fra Skiptvet kommune
- Oppdatert 25.10.2021