Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4746815Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
- Oppdatert 02.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjemnes kommune
Spesialkonsulent lønn
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gjemnes kommune har ledig en 100% fast stilling som spesialkonsulent/lønningskonsulent i økonomiavdelingen for snarlig tiltredelse.
Vi søker deg som har kompetanse fra lønnsarbeid og som raskt setter seg inn i nye rutiner. Stillingen vil være en premissleverandør i forhold til strategisk arbeid innen eget fagområde opp mot ledelsen. Du vil få ansvar for komplisert og høyt kvalifisert saksbehandling innenfor lønnsområdet. Stillingen innebærer et stort ansvar og muligheter for faglig utvikling.
Gjemnes kommune vurderer et tjenestesamarbeid innen lønn som kan gi mulighet for kontorsted i en annen kommune hvis ønskelig.
Økonomiavdelingen ligger i sentraladministrasjon og består av økonomisjef, to økonomikonsulenter og lønningskontor. Lønningskonsulenten har tett samarbeid med assisterende rådmann/ personalsjef. Økonomiavdelingen i Gjemnes kommune jobber for å være ledende innenfor innovativ økonomistyring. Vi leter nå etter en ny økonom til vårt team.
Stillingen rapporterer til økonomisjef.
Gjemnes kommune bruker Visma Enterprise Plus.
Arbeidsoppgaver
- Generelle driftsoppgaver innenfor lønnsområdet
- Saksbehandling, utredning og utviklingsoppgaver
- Veilede og informere ledere og ansatte i lønnsspørsmål
- Rapportering til offentlige myndigheter
- Andre forefallende oppgaver knyttet til fagområdet
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning fra høgskole og/eller universitet på minimum bachelor-nivå innen økonomiske fag. Meget god dokumentert realkompetanse kan kompensere for utdannelse.
- Erfaring fra lønn/ økonomi/ regnskapsarbeid, primært i offentlig sektor
Ønskede kvalifikasjoner
- Kunnskap om bruk av styringsdata som en del av økonomistyring
- Kjennskap til Visma Enterprise.
Personlige egenskaper
- Gode analytiske evner
- Gode samarbeidsevner og lederegenskaper
- Serviceinnstilt
- Utviklings- og løsningsorientert
- Evne til å jobbe selvstendig og tverrfaglig
- God økonomisk forståelse
- Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
- Interessante og krevende arbeidsoppgaver i et miljø med gode muligheter for faglig- og personlig utvikling
- Gunstig pensjonsordning i KLP
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Lønn etter tariff
- Stillingskode 6599 Spesialkonsulent i kp 4. For særs gode søkere kan annen kode og kapittelplassering vurderes.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen for øvrig.
Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette før publisering.
Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4746815Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
- Oppdatert 02.09.2022