Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
18.12.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4894025Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 01.12.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hamar kommune
Spesialkonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hos oss får du bruke alt du kan om kundeservice til å være med å løse et viktig samfunnsoppdrag, som betyr noe for alle innbyggerne i Hamar!
I Hamar kommune er vi opptatt av å ha et godt samarbeid med innbyggerne våre. Her i Innbyggerservice får du jobbe midt i knutepunktet i dialogen med innbyggeren. Vi svarer på alle typer spørsmål, og gir veiledning i kommunens tjenester i alle kanaler. Dessuten er vi opptatt av å forbedre det digitale tilbudet til innbyggeren, og vi veileder gjerne i de digitale løsningene slik at flere kan benytte tjenestene til kommunen.
I tillegg til innbyggerdialog, har vi oppgaver for alle enheter i kommunen. Avdelingen har 5 faste stillinger og en lærling.
Har DU lyst til å bidra til å levere enda bedre service til innbyggerne våre?
Arbeidsoppgaver:
- Innbyggerdialog på telefon, ved personlig oppmøte og i andre kanaler (e-post, chat, sosiale medier).
- Veiledning i digitale tjenester.
- Andre oppgaver knyttet til innbyggerdialog.
- Saksbehandlingsoppgaver innenfor ansvarsområdene til Innbyggerservice. I denne stillingen vil du fra oppstart få oppgaver blant annet med Digihjelpen (veiledningstilbud til innbygger) og den kommunale vigselsordningen. Innbyggerservice er hele tiden i utvikling, så oppgavefordeling og ansvarsområder kan forandre seg.
Kvalifikasjoner:
- Du har bachelorgrad eller tilsvarende innenfor relevante fagområder (for eksempel innen service, kommunikasjon, administrasjon eller IKT).
- Du har god digital kompetanse, vet hvordan å håndtere ulike digitale hjelpemidler og kan sette deg raskt inn i digitale løsninger.
- Du har gode sosiale ferdigheter, og gjerne erfaring med digital veiledning.
- Du kommuniserer klart og tydelig både muntlig og skriftlig, gjerne på flere språk.
- Du har gjerne erfaring fra kundebehandling, men det viktigste er at du er god til å lytte og forstå kundens behov, og strekker deg det lille ekstra for å gjøre kunden fornøyd.
Personlige egenskaper:
- Du elsker å snakke med mennesker, både i telefon og personlig, og vet hvordan man stiller spørsmål for å forstå kundens behov.
- Du liker å snu en utfordring til en mulighet, og finne nye løsninger.
- Du er engasjert, positiv og har lyst til å levere gode opplevelser for våre innbyggere.
- Du kan jobbe selvstendig, men samarbeider også godt med andre.
- Du tar initiativ og ønsker å bidra til felles resultater.
Vi tilbyr:
- En arbeidsplass i utvikling og med fokus på åpenhet, digitalisering, tilgjengelighet, service og vertskap.
- Utvikling og læring gjennom arbeidet.
- Varierte arbeidsoppgaver.
- Fleksitid, og kveldsarbeid kan være nødvendig og pålegges i perioder.
- Lønn etter avtale.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP samt yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
- Hamar kommune er en IA-bedrift.
Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
18.12.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4894025Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 01.12.2022