• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2243567
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 04.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Søker du spennende og meningsfylte arbeidsdager med fokus på fag og kvalitet?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse og består pr. d.d. av 20 boliger fordelt over hele kommunen.
Vi ønsker oss engasjerte og dyktige medarbeidere som kan kjenne seg igjen i verdier som respekt, trygghet, faglig dyktighet, åpenhet, lojalitet og individuell omsorg. Vi arbeider med Positiv Atferdsstøtte (PAS) som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte.   

Nysgjerrig på en jobb hos oss? 

Prestholen Borettslag er et døgnbemannet botilbud for mennesker med nedsatt funksjonsevne i Smeaheia. Borettslaget består av 15 boenheter, Ledig 62% fast stilling med arbeidstid turnus med dag/kveld/4.hver helg.

Haugen er et døgnbemannet botilbud til 9 beboere med multifunksjonshemming/medfødt døvblindhet i Ganddal bydel. Ledig 61% fast stilling med arbeidstid for tiden aktiv natt.

Arbeidsoppgaver
Du skal bistå beboerne i daglige gjøremål og sikre at de får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer. Du skal dokumentere i elektronisk journal (Profil) og medikamenthåndtering etter egen fullmakt/retningslinjer kan være aktuell. Det kan bli delegert praktiske gjøremål og andre oppgaver fra leder.

Kvalifikasjoner
  • Du har utdanning som Hjelpepleier/Helsefagarbeider/Omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.
  • Det er ønskelig at du har relevant arbeidserfaring, og kjennskap til/erfaring med håndtering av utagering.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring med taktilt tegnspråk/nonverbal kommunikasjon.
  • Du må kunne bruke digitale systemer, fordi du blant annet skal dokumentere i elektronisk journal.
  • Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B1).
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • Det er ønskelig med førerkort klasse B (Manuelt gir)
Personlige egenskaper
Du har faglig engasjement og evne til å arbeide målrettet og systematisk. Du har målsetting om å bidra til at bruker opplever mestring / selvstendighet og du stiller deg lojal til interne rutine  prosedyrer. Du er selvstendig og ansvarsbevisst, fleksibel og strukturert. Du er trygg i deg selv og evner å finne løsninger i utfordrende situasjoner. Du er god til å bygge relasjoner og har fokus på brukernes ressurser. Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner og er opptatt av godt teamarbeid. Personlig egenhet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr
Gode velferdsordninger som for eksempel HjemJobbHjem-avtale, svømmekort til kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag og -kunstforening. Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2243567
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 04.11.2019