Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
01.04.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3541670Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 18.03.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Sjukepleiar - 2x20 % fast i HUK-team
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Alver kommune skal opprette Hukommelsesteam som skal bestå av 4 personar fordelt på 90 % stilling (30 % + 20 % + 20 % + 20 %). Det er ledig to faste stillingar på 20 %. Om den som får stillinga har turnusarbeid i resterande stilling vert arbeidstida 35,5 t/v i 100 % stilling.
Det er forventa ei auke av tal personar med demens i dei næraste tiåra, og difor eit behov for at det vert etablert eit forsvarleg tilbod i både kommune og i spesialisthelsetenesta.
Diagnose i rett tid er viktig, og ein føresetnad for å kunne gje rett behandling og omsorg. Dette vil også gje familien ein betre moglegheit for å delta i avgjersler om behandling og tilrettelagte tenester.
Kommunen skal mellom anna tilby utredning, diagnostisering og behandling, jf lov om kommunale helse- og omsorgstenester § 3-2. For kommunehelsetenesta betyr dette at det skal takast ei demensutreiing av pasientar med klare symptom på kognitiv svikt. Kommunehelsetenesta har eit ansvar for at heimebuande og personar som bur på institussjon får stilt diagnose og vert tilbudt tett oppfølging gjennom heile sjukdomsforløpet.
Om HUK-team
HUK-team er organisert under Heimetenesta - Dag- og servicetilbod. Vi er i oppstartfasa og har enno ikkje bestemt lokalisering, men det er bestemt at teamet skal samlokaliserast med fast oppmøtestad ein dag i veka. Teamet vil bestå av fire personar som fordelar oppgåver ut frå behov og geografi.
Arbeidsoppgåver
- Heimebesøk med fokus på kartlegging av hjelpebehov og utgreiing av eventuell demensdiagnose
- Gjennomføre oppfølgjing
- Rettleiing av pårørande
- Vurdere velferdsteknologi som mogeleg tiltak (tidleg innsats)
- Ha oversyn over kommunen sine tenester og tilbod
- Samarbeide med fastelgar, institusjonar, dagsenter, heimetenesta og spesialisthelsetenesta
- Vere med og arrangere pårørandeskule
- Rettleie anna helsepersonell som har dagleg kontakt med personar med demens
Kompetanse
Krav til kompetanse
- Offentleg godkjent sjukepleiar
Ønskt kompetanse
- Vidareutdanning innan demens og/eller geriatri
- Erfaring frå demensarbeid
Personlege eigenskapar
(Våre forventingar til deg):
- Interesse for arbeid med personar med demens
- Jobbe sjølvstendig, men samstundes som ein del av eit team
- Gode kommunikasjonsevner, både munnleg og skriftleg
Vi tilbyr
Lønn og tilsetjingsvilkår i samsvar med lov- og avtaleverk
Pensjonsordning i KLP
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
01.04.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3541670Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 18.03.2021