• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870165
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 12.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Sjukepleiar - 20 % fast helg ved Nordhordland legevakt

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

Vi har no ledig to faste 20 % helgestillingar med arbeid kvar 3. helg ved Nordhordland legevakt

Om Nordhordland Legevakt

Nordhordland legevakt er ei interkommunal legevakt for 7 medlemskommunar (Austrheim, Fedje, Gulen, Alver, Masfjorden, Modalen og Osterøy). Legevakta ligg sentralt i Knarvik og er ein flott arbeidsplass i nytt helsehus. Legevakta er organisert etter vertskommunemodell med Alver kommune som vertskommune. Befolkninga i vårt område utgjer ca. 46 000 innbyggjarar. Næraste sjukehus er Haraldsplass Diakonale Sykehus og Haukeland universitetsykehus. 

Arbeidsoppgåver

  • Legevaktarbeid som mottak og triagering av pasientar
  • Vurdere, observere og behandle akutt sjuke pasientar i tett samarbeid med lege
  • Prøvetaking og laboratoriearbeid
  • Dokumentasjon i journalsystem
  • Mottak, observasjon og behandling av pasienter på sengepost

Kompetansekrav

  • Du er autorisert sjukepleiar
  • Er du medisinstudent som har fullført 3. året kan du og søke.

Sjukepleiare som er ferdig utdanna sommar 2023 kan vurderast til stillinga. 

Personlege eigenskapar

  • Du har interesse og moivasjon for arbeid på legevakt og sengepost
  • Du har gode kommuniksjons- og samarbeidsevner
  • Du likar å arbeide både sjølvstendig og i team
  • Du trivst med høgt arbeidstempo og varierte oppgåver

Vi tilbyr

Løn etter gjeldande tariffavtale
Fagleg spennande arbeidsoppgåver


Politiattest

I tråd med helse -og omsorgstenestelova §5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.

 

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870165
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 12.11.2022