• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    24.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift/turnus
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3067829
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 10.08.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Sjukepleiar - 100 % fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

Vi søkjer etter ein engasjert sjukepleiar til 100 % fast stilling i turnus med arbeid kvar 3. helg. Vi jobbar etter årsturnus. Stillinga er ledig frå 01.09.2020.

Om Knarvik sjukeheim avdeling 2

Knarvik sjukeheim er ein av fire sjukeheimar som er samorganisert i eitt tenesteområde i Alver kommune. På Knarvik sjukeheim har vi tre avdelingar. Avdeling 2 består av rehabilitering, avlasting, somatikk og en gruppe for personar med demenssykdom. I periodar har vi og ein forsterka skjerma gruppe.

Arbeidsoppgåver

  • Utøve omsorgsfull og fagleg forsvarleg sjukepleie og behandling av babuarane ved sjukeheimen
  • Organisering av det daglege arbeidet i avdelinga
  • Rettleiing av studentar og anna helsepersonell

Kompetanse

Krav til kompetanse

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar

Vi søkjer ein sjukepleiar med eit genuint engasjement for eldreomsorg, og som vil vere med på å utvikle sjukeheimstenesta til det beste for pasientar og kollegaer. Du arbeidar godt sjølvstendig og i samarbeid med andre, og er ein god rollemodell i tverrfagleg samanheng. Du bidrar til godt samarbeid med pårørande og andre. Du har gjerne relevant vidareutdanning innan t.d. eldreomsorg/geriatri. Det er krav om B2-test for søkjarar som er utdanna utanfor Norden. Vi ønskjer oss fleire mannlege kollegaer og menn oppfordrast difor til å søkje.

Vi tilbyr

Lønn og tilsetjingsvilkår i samsvar med lov- og avtaleverk

Rekrutteringstilskudd ved bindingstid:
kr 25.000,- ved 1 års bindingstid
kr 50.000,- ved 2 års bindingstid

Politiattest

I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.

 

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    24.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift/turnus
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3067829
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 10.08.2020