• Bedrift
    Bauhaus Norge
  • Søknadsfrist
    31.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Byggevarer - Detalj
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Lierskogen
    LIER
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4577021
  • Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge
  • Oppdatert 23.04.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bauhaus Norge

Sesongmedarbeider og tilkallingsvikarer

Byggevarer - Detalj

BAUHAUS er en av Europas største varehuskjeder for verksted, hus og hage. Vi er nå i en spennende utviklingsfase i Norge og har i år starter opp et helt nytt kundesenter. BAUHAUS forretningsidé er å tilby størst sortiment til laveste pris og med best service og følger konseptet "alt under ett tak". En rettesnor for alle oss som arbeider i BAUHAUS er at kunden alltid skal stå i sentrum.

Kundesenteret vårt vil være en arbeidsplass hvor du vil ha mange mennesker rundt deg. En trivelig og dynamisk arbeidsplass som vil være under kontinuerlig utvikling. Kundesenteret sin hovedoppgave vil være å gjøre våre kunder fornøyde via telefon, chat og e-post. Vår målsetting er å ha bransjens beste kundeservice.

BAUHAUS Kundesenter er vårt ansikt utad og er det første våre kunder kommer i kontakt med. Du er engasjert som person og interessert i å være med i utviklingene av BAUHAUS Kundesenter. Du vil inngå i et team på fem til ti personer som vil gjøre sitt ytterste for å møte kundens behov, hver eneste dag.

Dine viktigste oppgaver vil være:

  • Å gi god kundeservice til våre kunder via telefon, chat og e-post.
  • Hjelpe våre kunder raskt, effektivt og vennlig
  • Å vise interesse for kundens prosjekt
  • Besvare alle mulige spørsmål om rutiner og retningslinjer
  • Være behjelpelig med produkt-, ordre- og reklamasjonshåndtering

Vi ønsker at den som søker:
Er åpen for samarbeid der gruppens mål kommer foran personlig prestasjon
Er lydhør og interessert i kunden
Er en problemløser og kan se saken fra flere sider
Er nøye og ønsker å levere kvalitet
Er strukturert i ditt arbeid og kan jobbe med flere saker samtidig
Er empatisk ovenfor kundens eventuelle problem
Er profesjonell, selv når det er hektisk og mye å gjøre
Er over 18 år og har gjerne erfaring innen et nærliggende område som kundeservice, butikk, håndtverksyrke eller tilsvarende.

Stillingen gjelder heltid for periode 1. april til 31. august og ferie vikarer i visse uker i denn perioden, muligheter for forlengelse med tilkallingsvikar kontrakt, vi holder intervjuer og ansetter fortløpende. 

Øvrig
BAUHAUS tilbyr rett person utviklings- og karrieremuligheter både i Norge og andre land. Som en del av BAUHAUS organisasjonen får du mulighet til å utvikle deg i den retnings om passer deg best, gjennom bl.a. talentprogram. Stillingen er  inngår i arbeidstidsordning med arbeidstid på hverdager og i helger, basert på varehusenes åpningstider. Vi ser frem til å motta din søknad og håper å kunne ønske deg velkommen til en spennende fremtid i BAUHAUS. Tiltredelse snarest etter avtale

Aktuelle kandiater vil bli kontaktet fortløpende så ikke nøl med å søke hvis du er interessert. Ønsker du å vite mer om stillingen, ta kontakt med Team manager Veronika Rezniqi på 922 41 182 eller vrz@bauhaus.no

 

 

  • Bedrift
    Bauhaus Norge
  • Søknadsfrist
    31.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Byggevarer - Detalj
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Lierskogen
    LIER
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4577021
  • Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge
  • Oppdatert 23.04.2022