Bedrift
Lindorff ASSøknadsfrist
05.08.2020Ansettelsesform
workTime.DagBransje
InkassoUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0377, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3020272Se her for andre jobber fra Lindorff AS
- Oppdatert 06.07.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lindorff AS
Service Delivery Manager
Inkasso
IT-avdelingen i Lindorff ønsker å bli enda bedre på det vi gjør – derfor søker vi en fremoverlent Service Delivery Manager. Service Delivery Manager har det operasjonelle ansvaret for å sikre at alle Lindorff’s IT-tjenester er stabile og velfungerende. SDM er kontaktpunktet mellom Lindorff Norge og den sentrale IT-enheten i Intrum, inkludert våre driftsleverandører.
IT-avdelingen i Lindorff holder til i moderne lokaler på Smestad. Vi er i overkant av 40 ansatte, fordelt på Bø, Røyken og Trondheim, samt et internasjonalt team lokalisert i Riga. Hos oss vil du oppleve et uformelt arbeidsmiljø med en høy trivselsfaktor. Du vil dessuten få gode muligheter til faglig og personlig utvikling i en organisasjon med dedikerte og kompetente medarbeidere. Vi ser etter en inspirerende Service Delivery Manager, som brenner for faget og har lyst til å utvikle seg sammen med oss!
Sentrale arbeidsoppgaver/ansvar:
- Sikre tilgjengelighet, funksjonalitet og effektivitet i våre IT-tjenester
- Administrere og koordinere leveranseprosesser og aktiviteter med interne og eksterne IT-leverandører
- Administrere daglige aktiviteter relatert til incident, service requester, change og release management prosesser
- SLA oppfølging
- Bidra til kontinuerlig forbedring av IT-tjenestene
- Kommunikasjon til sluttbrukere
- Sikre kunnskap og forståelse lokalt for sentrale IT-leveranser og prosesser
- Eskaleringspunkt for Lindorff relatert til incidenter, problemer og change requests
Kvalifikasjoner:
- Høyere relevant utdannelse innen IT (relevant arbeidserfaring kan kompensere for høyere utdanning)
- Erfaring i å jobbe med IT infrastruktur og IT Service Management
- Solid erfaring med SLA management, service change management og service delivery management
- Erfaring med praktisk bruk av ITIL rammeverk
Personlige egenskaper:
- Du har sterke mellommenneskelige egenskaper med bevist evne til organisasjonsplanlegging, ressursmobilisering og problemløsning
- Du evner å jobbe effektivt under press
- Du er god til å bygge gode relasjoner med interne og eksterne stakeholders
- Du strukturerer og finner effektive løsninger på komplekse problemstillinger
- Du tar personlig ansvar, er beslutningsdyktig og bruker sunn fornuft
- Du er god til å kommunisere, både på norsk og engelsk
Hva kan vi tilby deg?
• Utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
• Gode muligheter for karriere internasjonalt.
• Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
• Et uformelt, hyggelig, faglig utfordrende og utviklende arbeidsmiljø med dedikerte og kompetente kollegaer i en spennende, fremtidsrettet bransje.
• Trivelige lokaler med kaffebar, egen kantine, samt moderne treningslokale i kjelleren.
Hovedarbeidssted vil være på Smestad, Oslo.
Søknadsfrist: Fortløpende
For spørsmål om stillingen ta kontakt med IT-direktør Hilde Bech, tlf. +4790519646
Bedrift
Lindorff ASSøknadsfrist
05.08.2020Ansettelsesform
workTime.DagBransje
InkassoUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0377, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3020272Se her for andre jobber fra Lindorff AS
- Oppdatert 06.07.2020