Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Senior Advisor/rådgiver med fokus på Management for Hire

Regnskapsbyrå

Ønsker du å gjøre en forskjell for bedrifter i vekst og utvikling? Motiveres du av å levere kvalitet og skape resultater sammen med andre? Ønsker du ansvar og mulighet til å påvirke beslutninger? Da er du den vi ser etter!

Som Senior Advisor i Azets får du muligheten til å påvirke utviklingen og prestasjonene til bedrifter og øke verdiskapningen i regionen. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere rådgivning av topp kvalitet. Sammen, som et team, skal vi levere raskere merverdi til våre kunder.

Hvem er du?

Kanskje sitter du i en rolle som controller, CFO, økonomisjef eller rådgiver i en regnskap/økonomifunksjon allerede i dag, eller ønsker å gjøre det i fremtiden – det viktigste er at målet ditt er å tilføre verdi til kundene våre, og at du har den erfaringen og kompetansen som passer til en av de nevnte rollene.

Noen av suksesskriteriene for å lykkes og ha en gøy arbeidshverdag er at du er sulten og forberedt på stor variasjon i de utfordringene du skal bistå å løse for våre kunder, og at du motiveres av dette. 

Innhold i rollen

Kunden er i vekst, utvikling, eller opplever endringer i arbeidsstokken som gjør til at det er et umiddelbart behov for din kompetanse, din erfaring og din evne til å skape raskere merverdi for kunden. Du kan tre inn i en interim periode på kort sikt, eller dekke inn et vikariat/permisjon over tid. Kunden kan ha behov for kompetanse for å utføre viktige oppgaver for å nå sine mål, uten å ønske å ansette permanent.

Situasjonene kan være mange, men som Senior Advisor i Azets Advisory med fokus på Management for Hire søker vi deg som på kort frist kan tre inn i virksomheter og skape verdi. Rollene kan være controller, regnskapssjef, eller CFO/økonomisjef, og du må kunne tilpasse deg nye omgivelser raskt, bygge tillit hos kunden, vite hvordan du kan skape en forskjell og hvordan du skal utføre oppgaver som er naturlige for rollen.

Syns du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!

Selv om ønskelisten er lang kan det hende at dette er rollen for deg om du:

  • Har høyere økonomisk utdannelse med gode akademiske resultater
  • Har minimum to - tre års relevant erfaring som f.eks. controller, CFO, regnskaps-/økonomisjef eller økonomi/strategikonsulent, gjerne fra offentlig sektor
  • Er en relasjonsbygger som skaper tillit og resultater overfor kunder og kollegaer i Azets
  • Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett, og som evner å identifisere og lande salgsavtaler
  • Evner å sette deg raskt inn i problemstillinger og tilpasser deg til ulike oppgaver med en strukturert tilnærming
  • Er initiativrik, løsningsorientert og evner å tenke utenfor boksen slik at kunden får optimal løsning

Det er ikke et krav, men om du har god teknologisk forståelse og/eller erfaring med digitalisering/automatisering er det noe vi verdsetter.

Hvorfor Azets?

Azets er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden og i Norge. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Med solide eiere i ryggen og dyktige medarbeidere skal Azets styrke sin markedsposisjon og fortsette veksten.

Azets Advisory er et satsningsområde i selskapet vårt og skal drive rådgivning av høy kvalitet. Vårt mål er å hjelpe virksomhetene til å nå sine mål og ambisjoner på en effektiv og lønnsom måte. Vi er alltid klare til å bistå! Som en del av vårt team vil du påvirke hvordan Azets Advisory skal utvikle seg for å utfordre noen av de største aktørene i bransjen. Vi skal opp og fram, og du vil være sentral i denne strategien!

For å få til dette vil vi gi deg:

  • En unik mulighet til å påvirke, utvikle og bygge et Advisory-miljø med spisskompetanse for regionen vår
  • Et team i ryggen som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter om det er ønskelig
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i team, dedikert kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets sine flotte lokaler på Skøyen. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Advisory i region Oslo. Kåre Thommesen, på tlf .952 34 229