• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3224923
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Seksjonsleder Kundesenteret

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Plan- og bygningsetaten har som visjon å gjøre Bergen til en aktiv og attraktiv by for alle. Gjennom byplanlegging utvikler vi gode bystrukturer i tråd med kommuneplanens mål om den kompakte gåbyen. Byggesaker, oppmåling, drift og vedlikehold av kommunens plan- og eiendomsregister og kartbaser er blant våre ansvarsområder. Våre roller varierer mellom myndighetsutøvelse, forvaltning, rådgivning og utvikling. Plan- og bygningsetaten tilhører Byrådsavdeling for klima, miljø og byutvikling, og vi er ca. 240 medarbeidere fordelt på fem fagavdelinger. Vi holder til i moderne, aktivitetsbaserte lokaler i Autogården i Johannes Bruns gate.  

Etatens kundesenter består av 13 medarbeidere og er tilknyttet Kommunikasjonsavdelingen. Seksjonen betjener ekspedisjon samlokalisert med Bymiljøetaten, sentralbord, utsending av dokumenter på forespørsel fra innbyggere og meglere, samt gratis kundeveiledning til privatpersoner som planlegger mindre byggetiltak.

Vi søker deg som setter kundene i fokus og som ser mulighetene i ny teknologi for å tilby effektive og gode tjenester. Som leder av kundesenteret vil du få ansvar for den daglige driften, og videreutvikle etatens førstelinjetjeneste i tett samarbeid med fagavdelingene. Bedre selvbetjeningsløsninger for etatens kunder er en viktig oppgave. Nytt kundestøttesystem og felles servicestandard er to spennende prosjekter på konsernnivå som skal innføres i organisasjonen i løpet av 2021.

Kjenner du at dette treffer og engasjerer, er det DEG vi søker og som ønskes velkommen til Plan- og bygningsetaten i Bergen. 

Arbeidsoppgaver
  • Lede arbeidet ved kundesenteret inkludert personalansvar.
  • Videreutvikle gode og velfungerende førstelinjetjenester.
  • Samarbeid med øvrige kundesentre i kommunen.
  • Bidra i driftsoppgaver etter behov.
Kvalifikasjoner
  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet på bachelornivå.
  • Manglende formell utdanning kan kompenseres med relevant erfaring.
  • Personlige egenskaper og lederegenskaper vektlegges.
  • Ønskelig med erfaring fra våre fagområder.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Personlige egenskaper
  • Du trives med å ta ansvar, arbeider systematisk og har evnen til å dokumentere.
  • Du takler en hektisk hverdag hvor medarbeidere og kunder trenger din bistand.
  • Du er tydelig i din kommunikasjon og trygg i rollen som leder.
  • Du har evnen til å skape tillit og godt samarbeid.
  • Du er fleksibel og er villig til å ta et tak. 
Vi tilbyr
  • Å være en del av byens viktigste miljø innen byutvikling.
  • Muligheten til å sikre byens innbyggere og næringsliv gode kundeopplevelser.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • God pensjonsordning og lønn etter avtale.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3224923
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020