Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Sekretær / Helsesekretær

Offentlig forvaltning

Sekretær til Døgnområde 8 – Kirurgisk avdeling

Er du sekretær og har lyst til å jobbe med kirurgiske pasienter? Nå har du muligheten!

Døgnområde 8 behandler pasienter innen flere kirurgiske felt. Vi har ledig fast stilling som postsekretær og søker etter en som ønsker å utvikle sin erfaring og kompetanse innen kirurgisk drift.

Kirurgisk avdeling
Kirurgisk avdeling er stor og har drift ved både Kalnes og Moss. Avdelingen tilbyr kirurgisk utredning og behandling innenfor gastrokirurgi, urologi, karkirurgi, bryst- og endokrinkirurgi i tillegg til plastikk- og rekonstruktiv kirurgi. Avdelingen består av poliklinikk, dagbehandling og 2 døgnområder. Det ivaretas både akutte og planlagte innleggelser, der all akuttvirksomhet er lagt til Kalnes.

Døgnområde 8 har 26 sengeplasser fordelt på 3 sengetun. Det er et godt organisert døgnområde med høy aktivitet. I tillegg har vi ansvar for polikliniske forundersøkelser før operasjoner for pasienter innen karkirurgi og urologi. Vi er en spennende og lærerik seksjon som behandler pasienter som opereres for både planlagt kirurgi og øyeblikkelig hjelp. Vi har fagområder som urologi, ØNH, plastikk, øye, traumatologi og karkirurgi/thorax. Vi har et eget akuttmottak og behandlingsrom for ØNH pasienter, hvor vi har ansvaret for øyeblikkelig hjelp på kveld, natt og i helgene. Vi kan tilby en spennende og innholdsrik stilling hvor man får muligheten til å jobbe variert og bygge kompetanse.

Seksjonen søker etter en fleksibel og faglig interessert sekretær, som har gode samarbeidsevner. Som sekretær hos oss arbeider man tett sammen med andre yrkesgrupper, og man får muligheten til å delta i et aktivt og stort arbeidsmiljø. Man må kunne håndtere flere oppgaver samtidig. Vi legger vekt på å yte god service til pasienter, pårørende og kollegaer.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Alle aktuelle kandidater kalles inn fortløpende til intervju.
 

Kvalifikasjoner:

  • Godkjent helsesekretærutdanning eller fagbrev innen kontorfag
  • HFA med erfaring fra medisinsk kontorfaglig virksomhet innen sykehus eller annen relevant virksomhet, kan krav til formell kompetanse fravikes
  • Erfaring med bruk av DIPS
  • Erfaring med bruk av Imatis, Gat og Metavision er ønskelig men ikke et krav

Personlige egenskaper:

  • Evne til å tilegne seg ny kunnskap raskt og tilpasse seg nye oppgaver
  • Gode samarbeidsevner og forståelse for teamtankegang Gode formidlingsevner 
  • Strukturert og selvstendig
  • Fleksibel og engasjert
  • Godt humør og bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver i et aktivt miljø
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Dyktige og engasjerte kollegaer
  • Individuell opplæringsplan for nye medarbeidere
  • Gode forsikringsordninger
  • Pensjonsordning gjennom KLP

 

I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning og attester på arbeidserfaring, disse må være på norsk, svensk, dansk eller engelsk. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som fremkommer i CV, og til lønnsfastsettelse. Vi gjør oppmerksom på at alt arbeid fra fylte 18 år er relevant ved ansiennitetsberegning.

Sykehuset praktiserer et inkluderende arbeidsliv og følger opp regjeringens inkluderingsdugnad. Det betyr at vi ønsker velkommen kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, redusert funksjonsevne, ulik nasjonal eller etnisk bakgrunn og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere.