SALGSKONSULENT TEKNOLOGI

Fremo bemanning og utvelgelse

Rekruttering og bemanning

 

 

VIL DU VÆRE MED PÅ REISEN? VI SØKER SALGSKONSULENT TEKNOLOGI!

Lindbaks teknologiavdeling er i vekst, og vi søker en fremoverlent salgskonsulent for teknologi som vi få ansvar for salg av våre teknologiprodukter innen multifunksjonsmaskiner (kopi, print-/utskriftsløsninger, samt sikkerhet knyttet til dette) til offentlig og privat næringsliv. Du vil jobbe i et team med kompetente kolleger i Trondheim, med god støtte fra kolleger i Lindbak nasjonalt, og med markedsledende leverandører på fagområdet i ryggen. Avdelingen består av salgsapparat på multifunksjonsmaskiner, AV, IT, kaffe & vann, samt serviceteknikere som besørger høyeste kvalitet av drift i kundens hverdag. Vi skal med våre løsninger hjelpe kunden til å oppnå en mer sømløs hverdag, bedre samspill og produktivitet, og en mer effektiv flyt i en travel arbeidshverdag.

Nederst i stillingsannonsen kan du lese mer om Lindbak, samt se vår ett minutt lange videosnutt om teknologi generelt i Lindbak.) 

Du vil få en hektisk og morsom arbeidsdag med varierte og utfordrende oppgaver. 

 

Vi søker deg som:

  • Kan identifisere seg med våre verdier: Kundefokusert, Engasjert og Nyskapende
  • Er initiativrik, strukturert, har ambisjoner og et velutviklet kremmerinstinkt
  • Er løsningsorientert og glad i å jobbe i team
  • Er en god relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner
  • Har lyst til å skape gode opplevelser sammen med kunder, leverandører og kolleger
  • Har gode kommunikasjonsevner og norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Har førerkort og bil til daglig disposisjon


 

Ønsket erfaring og kompetanse:

  • Erfaring fra salg til næringslivet og/eller det offentlige gjennom oppsøkende salg
  • Evne til å jobbe selvstendig og lede en salgsprosess fra start til slutt
  • God forretningsforståelse inkl. evne til å identifisere og utvikle nye salgsmuligheter
  • Evne til å formidle selgende verdibudskap som vil skape merverdi for våre kunder
    Trygg på bruk av Microsoft støttesystemer som blant annet Office 365 (Word, Excel, Teams, OneDrive, SharePoint og PowerPoint)

 

Arbeidsoppgaver og ansvar:

  • Oppsøkende tilnærming til privat og offentlig næringsliv 
  • Bygge på og vedlikeholde/utvikle eksisterende portefølje
  • Eget salgsbudsjett
  • Utarbeidelse av tilbud
  • Ambassadør for selskapet på naturlige arenaer i det lokale næringslivet
  • Bearbeidelse av offentlige og private kunder slik at Lindbak er godt posisjonert som totalleverandør i Trondheim og omegn.

 

 

Vi tilbyr:

  • Et offensivt og faglig kompetent arbeidsmiljø med høyt tempo, mye moro og kreative dager
  • Fastlønn og provisjons- og bonusordninger, samt kollektive pensjons- og personalforsikringer
  • Et lærerikt, offensivt og inspirerende arbeidsmiljø
  • En spennende og interessant jobb, og gode utviklingsmuligheter i et solid selskap som stadig vokser

 

Stillingen rapporterer til Daglig Leder for Lindbak AS avd. Trondheim. 

Spørsmål rundt stillingen kan rettes til: Kjell-Inge Fremo tlf 90022300.
Søknad sendes via søknadsportalen til denne annonsen. Legg ved eget søknadsbrev og CV. 

Søknadsfrist: 10.08


Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver om ønskelig.