• Bedrift
    Hustadvika kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6440, ELNESVÅGEN
    HUSTADVIKA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4200332
  • Se her for andre jobber fra Hustadvika kommune
  • Oppdatert 10.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hustadvika kommune

Saksbehandlere/rådgivere, 2 stk 100% faste stillinger

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker to nye kollegaer i 100% fast stilling som saksbehandler/rådgiver. Stillingene er underlagt forvaltningskontoret av helse- og omsorgstjenester i Hustadvika kommune. 

Tiltredelse fra: 01.01.2022


Stillingsbeskrivelse

Sentrale arbeidsoppgaver for saksbehandler/rådgiver er:
• Saksbehandling av søknader om kommunale helse- og omsorgstjenester, samt klagebehandling. Dette inkluderer møter med pasient/bruker, pårørende, tjenesteytere i kommunen og andre offentlige instanser, samt hjemmebesøk hos pasient/bruker.
• Kartlegge, vurdere, og beslutte hvilke tjenester pasient/brukere skal ha ut fra kommunes tjenestetilbud og krav om faglig forsvarlighet. Delta i tverrfaglig drøfting.
• Sørge for ivaretakelse av rettssikkerhet, brukermedvirkning og forvaltning av kommunens ressurser.
• Håndtering av e-Link (elektroniske meldinger mellom kommune, spesialisthelse-tjenesten og fastlege) og sentralbord for Forvaltningskontoret. Det omfatter samhandling med bl.a. enheter i kommunen, sykehus, tjenesteytere, pasient/bruker og pårørende.
• Informasjon, råd og veiledning til et bredt spekter av brukere, pårørende og tjenesteutøvere.
• Bidra til utvikling og nytenking.

Kvalifikasjoner
• Høyere utdanning som er relevant for stillingen eller helse- og/eller sosialfaglig utdanning (sykepleier, ergoterapeut, fysioterapeut, sosionom, barnevernspedagog eller vernepleier). Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
• Sammensatt fag-/realkompetanse.
• Relevant videreutdanning er en fordel, men ikke et krav.
• Erfaring med Gerica og saksbehandling, samt kjennskap til kommunen vil bli vektlagt.
• Kjennskap til ulike lovverk
• Førerkort klasse B.

Personlige egenskaper
• Vi ser etter deg som kan kommunisere godt med mennesker i utfordrende livssituasjoner.
• Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, samt generell datakunnskap.
• Du er strukturert og god til å prioritere arbeidsoppgaver.
• Du kan sette deg raskt inn i nye problemstillinger og leverer under tidspress
• Være beslutningsdyktig og tenke løsninger, fremfor begrensinger
• Robust, og kunne stå i krevende situasjoner.
• Arbeide selvstendig samt har en utstrakt vilje og evne til tverrfaglig samarbeid med kollegaer, brukere og pårørende og samarbeidspartnere
• Fleksibel, endringsvillig og positiv til endringsprosesser og utviklingsarbeid.
• Positiv og utadvendt.

Personlig egnethet bli tillagt stor vekt på i vurderingen.


Vi tilbyr
• Et inkluderende og tverrfaglig arbeidsmiljø
• Dyktige og erfarne medarbeidere
• En selvstendig, utfordrende og spennende jobb
• Opplæring
• Lønn etter tariff
• Fleksitidsordning, 7,5 timers arbeidsdag og gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP

Søknad sendes
Elektronisk søknadsskjema finner du på under søk stilling. Vi ber om at dette blir brukt.

 

Høres det interessant ut? Send oss gjerne din søknad!

 

  • Bedrift
    Hustadvika kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6440, ELNESVÅGEN
    HUSTADVIKA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4200332
  • Se her for andre jobber fra Hustadvika kommune
  • Oppdatert 10.11.2021