• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    23.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671439
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 16.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Løten kommune

Saksbehandler; Lov om sosiale tjenester i NAV

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en person med pågangsmot og engasjement som ønsker å gjøre en forskjell? Trives du i en hektisk hverdag med stor variasjon av oppgaver?
Motiveres du av å se andre løse sine utfordringer og lykke med sine planer i eget liv? Er du en god person å ha med seg i denne prosessen?
Da kan du være den vi ser etter.


NAV Løten har ledighet i et vikariat i en 100 % stilling som saksbehandler for en periode på tre måneder.

NAV Løten er ett partnerskap mellom staten og Løten kommune og vi har i dag 12 ansatte. Vi holder til i trivelige lokaler i kommunehuset på Løten, og du får dyktige og dedikerte kollegaer. Vi brenner for å gi mennesker muligheter og vi mener at arbeid er helsefremmende.

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling etter Lov om sosiale tjenester i NAV
  • Tverrfaglig samarbeid internt, og med NAV sine samarbeidspartnere
  • Arbeidsoppgavene kan endres ut fra behovet i kontoret

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning med minimum bachelorgrad innenfor sosialt arbeid, arbeids- og velferdsfag, pedagogikk, rus- og psykisk helse eller annen relevant utdanning
  • God digital kompetanse og evne til å raskt sette deg inn i nye datasystemer
  • Gode kommunikasjonsevner og god skriftlig fremstillingsevne på norsk


Det er ønskelig at du har:

  • Erfaring fra arbeid ved NAV-kontor
  • Erfaring fra saksbehandling

Personlige egenskaper:

  • Du er målrettet, strukturert og trives med et høyt arbeidstempo
  • Du har trygghet til å møte personer som står i utfordrende livssituasjoner
  • Fleksibel og løsningsdyktig
  • Evne til å jobbe selvstendig, så vel som i team
  • Evne til å bidra til et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig- og personlig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid og mobilitetsløsninger
  • Mulighet for hybrid arbeidshverdag
  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk

 

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg i søknaden.

 

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    23.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671439
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 16.06.2022