Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Saksbehandler lønn

Offentlig forvaltning

Sykehuspartners virksomhetsområde Administrative Felletjenester forvalter lønn, økonomi- og innkjøpssystemer for alle ansatte i Helse Sør-Øst, samt drift av Forsyningssenteret. Vårt mål er å levere et helhetlig tilbud av rådgivning og løsninger som bidrar til å effektivisere sykehusene. Sykhuspartner behandler årlig 45 miliarder kroner i lønn gjennom 95 000 lønn- og trekkoppgaver.

Til utfordrende og varierte arbeidsoppgaver innen lønnsområdet søker vi for snarlig tiltredelse saksbehandlere for 6 måneders vikariat til våre lokasjoner i Drammen, Fredrikstad, Grimstad, Hamar og Skøyen

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling lønn med tilhørende oppgaver i henhold til gjeldende prosesser og rutiner
  • Betjene innkomne telefoner og besvare spørsmål rundt lønn eller bruk av systemet 
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av prosesser og rutiner

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med saksbehandling lønn er ønskelig
  • 3- årig høyere utdanning, eller mer. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
  • God systemforståelse/dataferdigheter
  • Erfaring med kundebehandling er ønskelig

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig, med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper
  • Kunde- og serviceorientert
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Systematisk og strukturert
  • Endrings- og lærevillig 
  • Kunne forholde seg til tidfrister

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø som preges av samarbeid og ansvar
  • God opplæring
  • Faglig utfordrende oppgaver
  • Mulighet for faglig utvikling 
  • Kontinuerlig forbedringsfokus
  • Gode pensjonsvilkår
  • Fleksibel arbeidstidsordning

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.