• Bedrift
    Skjervøy kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2019
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9180, SKJERVØY
    SKJERVØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2225577
  • Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
  • Oppdatert 13.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skjervøy kommune

Saksbehandler, hovedsaklig etter Plan- og Bygningsloven- 2. gangsutl.

Offentlige tjenester og forvaltning

Vår byggesaksbehandler går nå av med pensjon, og vi søker derfor etterfølgeren hans. Kommunen preges av et stort aktivtetsnivå både innenfor offentlig og privat virksomhet, og byggesaksbehandleren er her en nøkkelperson. Hun/han har både en veilederrolle og er saksbehandler for en rekke ulike typer søknader. Stillingen har også andre ansvar/arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling av søknader om tiltak etter Plan- og bygningsloven

  • Tilsyn av byggetiltak og foretak

  • Oppdatering av bygningsregister – matrikkelen

  • Saksforberedelse til politisk behandling, medvirkning og samarbeid med kommunens innbyggere, myndigheter, utbyggere og andre interessenter

  • Noe saksbehandling av landbruk, miljø og viltforvaltning

  • Andre oppgaver i forhold til kompetanse

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor-/Masterutdannelse fra ingeniørhøyskole, teknisk fagskole eller annen relevant utdanning innen fagområdet.

  • God kjennskap til plan- og bygningsloven og annen relevant lovverk.

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.

  • Gode samarbeidsevner på tvers av ansvarsområder og med andre myndigheter

Skjervøy kommune tilbyr:

  • Ei krevende og allsidig stilling med faglige utviklingsmuligheter

  • Arbeidstid etter fleksitidordningen.

  • Mange dyktige kolleger og medarbeidere med stor kapasitet og engasjement.

  • Lønn etter avtale

  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

  • Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfordeg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.

  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.

  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

    Stillingen ligger under teknisk etat. Teknisk etat består ellers av teknisk sjef, boligforvalter, vedlikeholdsleder formålsbygg, oppmålingsingeniør, prosjektleder og førstesekretær.

    I tillegg ligger anlegg seksjonen, havn og Skjervøyterminalen under etaten.

Søknaden må gi opplysninger om:

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester

  • telefonnummer og e-postadresse

  • referanser

Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.

Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.

Flere opplysninger om stillingen gis av:

Teknisk sjef Kjell Ove Lehne tlf. 77775520/90937495

e-post: kjellove.lehne@skjervoy.kommune.no

Opplysninger om Skjervøy kommune finner man påwww.skjervoy.com

  • Søknad sendes elektronisk:her

    Søknadsfrist: 20. november 2019

 

  • Bedrift
    Skjervøy kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2019
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9180, SKJERVØY
    SKJERVØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2225577
  • Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
  • Oppdatert 13.11.2019