Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
28.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3060516Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 05.08.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Saksbehandler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Tildelingskontoret i Bærum kommune er organisert som et eget tjenestested under kommunalsjef for pleie -og omsorg. Seksjonen består av flere underområder, hvor et av områdene er saksbehandling i hht Lov om helse- og omsorgstjenester.
Vi søker etter saksbehandler i 100% fast stilling.
Arbeidet bygger på å gi alle brukerne mulighet til å utnytte og utvikle sine ressurser med sikte på økt selvhjulpenhet og opplevelse av mestring ut fra den enkeltes forutsetninger. Brukermedvirkning er en viktig del av dette arbeidet. Dialog og involvering av bruker og pårørende er helt nødvendig for å nå dette målet.
Vi søker etter en medarbeider med høy kompetanse for å løse seksjonens arbeidsoppgaver.
Er du klar for en utfordrende, hektisk og spennende arbeidshverdag, der du får et stort ansvar og får brukt din kompetanse selvstendig og sammen med kompetente kollegaer?
Arbeidsoppgaver
- Som saksbehandler vil du forvalte ressurser i hht gjeldende lovverk
- Utredning, kartlegging og fatte vedtak
- Veilede innbyggere innenfor helse- og omsorgstjenester
- Du må bruke din kompetanse, erfaring og lovverk til å finne optimale løsninger til det beste for de involverte parter
- Du må kunne samarbeide med kommunens innbyggere, ha tett dialog med kollegaer i egen virksomhet og øvrige samarbeidspartnere i og utenfor kommunen, herunder helseforetakene
Kvalifikasjoner
- Vernepleier eller sykepleier
- Erfaring fra bolig eller andre arbeidssteder der det ytes tjenester til personer med utviklingshemming
- Bred og relevant erfaring fra 1. og 2. linjetjenesten av minst 5 års varighet
- God kunnskap om offentlig forvaltning og gjeldende lovverk
- Gode IKT-ferdigheter
- Erfaring med dokumentasjon i fagsystemene
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Har førerkort
Vi søker etter deg som er:
- Engasjert og brenner for faget ditt
- Løsningsorientert og helhetstenkende
- Tydelig, strukturert og tåler høyt arbeidspress
- Fleksibel og liker teamarbeid, men også kunne jobbe selvstendig
- Bidra til å skape et godt arbeidsmiljø
- Grundig og har analytisk kompetanse
- Evne til å møte mennesker der de er og bistå ut ifra deres ressurser
- Evne til å se muligheter og vektlegge mestring
- Evne til omstillinger og endringer
Personlig egnethet har betydning for denne stillingen og vektlegges
Vi tilbyr
- Et stabilt, ivaretakende og godt arbeidsmiljø med fokus på samhandling.
- Faglige utfordringer i et utviklende fagmiljø
- Samarbeid med engasjerte og erfarne kollegaer
- Trivelige arbeidslokaler sentralt i Sandvika
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Kompetanseutviklingsstipend
- Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
28.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3060516Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 05.08.2020