• Bedrift
    Stor-Elvdal kommune
  • Søknadsfrist
    09.08.2019
  • Stillingsfunksjon
    Økonomi og regnskap
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2480, KOPPANG
    STOR-ELVDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1860502
  • Se her for andre jobber fra Stor-Elvdal kommune
  • Oppdatert 21.06.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Stor-Elvdal kommune

Regnskapskontrollør Arbeidsgiverkontrollen Innlandet Øst


Offentlig forvaltning

Stor-Elvdal kommune er vertskommune for interkommunal arbeidsgiverkontroll for kommunene Åsnes, Våler, Elverum, Trysil, Åmot, Engerdal og Stor-Elvdal, med kontorsted i kommunehuset på Koppang.

På vegne av skatteoppkreverne i deltagerkommunene påser kontrollenheten at arbeidsgivere følger lover og regler når det gjelder lønnsinnberetning, skattetrekk, arbeidsgiveravgift og regnskap.

Stillingsprosent 100%

Arbeidsoppgaver

  • Kontroll av næringsregnskap, skattepliktig ytelser, skattetrekk og arbeidsgiveravgift
  • Delta i tverretatlig samarbeid og aksjoner for å bekjempe arbeidslivskriminalitet (A-krim)
  • Informasjon og veiledning overfor arbeidsgivere
  • Utarbeidelse av bokettersynsrapport og oppfølging av gjennomførte kontroller

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med utdanning på høyskolenivå, regnskapsfører/revisor eller annen relevant utdanning (økonomisk/juridisk)
  • Ønskelig med relevant erfaring innen privat sektor og som kan kompensere for formell utdannelse
  • Meget gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Beherske IKT som arbeidsverktøy
  • Erfaring fra kontrollarbeid er en fordel
  • Førerkort kl. B er en fordel

Personlige egenskaper som vil bli vektlagt:

  • Kan arbeide selvstendig og i team
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper
  • Engasjert, resultatorientert og nøyaktig
  • Vilje og evne til å sette seg inn i aktuelle lover og forskrifter

Vi kan tilby

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et av de største arbeidsgiverkontrollmiljøene i Hedmark og Oppland
  • Et godt sosialt og faglig arbeidsmiljø med tverretatlig samarbeid som gir mulighet for faglig utvikling
  • Lønn etter avtale, kommunale ansettelsesvilkår, fordelaktig pensjonsordning
  • Fleksitidsordning, IA bedrift
  • Mulighet for hjemmekontor
  • Gåavstand til togstasjon / skyss-stasjon

Vår ref.

Sak 2019/582. Stilling 691.

Søknadsskjema

Elektronisk søknadsendes Stor-Elvdal kommune innen 9. august 2019.

Offentlig søkerliste

Stor-Elvdal kommune er for mest mulig åpenhet. I henhold til Offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at navn på søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista. Dersom kommunen ikke etterkommer anmodningen, vil søker bli kontaktet før søkerlista offentliggjøres.

Kontaktperson

Fagleder AGK Innlandet Øst, Mona Brennodden, tlf. 474 58 999 eller 915 14 208

Stabsleder Geir Rekve, tlf. 969 47 898 eller 466 87 617.

Fortrinnsrett

I henhold til Hovedtariffavtalen (HTA) kap. 1 § 2 pkt. 2.3 andre ledd og Arbeidsmiljøloven (AML) § 14-3, har fast deltidsansatte fortrinnsrett til økt stillingsstørrelse. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.



 

  • Bedrift
    Stor-Elvdal kommune
  • Søknadsfrist
    09.08.2019
  • Stillingsfunksjon
    Økonomi og regnskap
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2480, KOPPANG
    STOR-ELVDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1860502
  • Se her for andre jobber fra Stor-Elvdal kommune
  • Oppdatert 21.06.2019