• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2269383
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 14.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Regnskapskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Regnskapsenheten i Bærum kommune har i dag 35 faste ansatte. Enheten består av tre avdelinger, hvorav denne stillingen inngår i Inntektsavdelingen. Denne avdelingen består av 11 faste ansatte inkludert avdelingsleder. Regnskapsenhetens mål er å være en sterk og kompetent regnskapsfaglig enhet med effektive digitale løsninger, hvor mye er automatisert. Inntektsavdelingen skal bidra til kvalitetsmessig og tidsriktig inntektsføring av alle kommunens inntekter. Enheten har et hektisk og pulserende miljø med høyt aktivitetsnivå. Vi søker deg som liker en varierende og spennende jobbhverdag med fokus på kvalitet.

Kvalifikasjoner:

• Økonomisk utdannelse på bachelornivå, gjerne med regnskap i fagkretsen • Erfaring fra avstemming, gjerne store bankavstemminger (AdraMatch) • Erfaring fra utgående fakturering • Innsikt i lover og regler for fakturering og innfordring • Erfaring med Excel • God regnskaps- og reskontroforståelse • God innsikt i, og forståelse for, regnskapsprosessen, spesielt innen inntektsområdet • Gjerne erfaring fra prosjektarbeid • Ønskelig med god engelsk, muntlig og skriftlig For stillingen kreves meget gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig. Innvandrer som søker stillingen, og er fra land utenfor Skandinavia, skal som et minimum ha bestått Norskprøve B2 skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

Som regnskapskonsulent må du: • være nøyaktig og strukturert • tilegne deg ny kunnskap raskt • arbeide konstruktivt under press og takle store arbeidsmengder • være fleksibel • ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner • arbeide godt alene og i samarbeid med andre • være endringsvillig og nysgjerrig

Vi tilbyr:

• Kompetanseutviklingsstipend • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Overtid må påregnes • Vitnemål og attester tas med på intervju • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2269383
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 14.11.2019