Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
07.02.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3385524Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 20.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjerdrum kommune
Rådgivere Byggesak
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du være med å gjenoppbygge Gjerdrum kommune?
Gjerdrum kommune søker motiverte og kompetente medarbeidere som ønsker å være med å utvikle en kommune med mange utfordringer og mange muligheter foran seg. Virksomhet for plan, oppmåling og byggesak har ansvaret for plansaker, byggesaker, oppmåling og matrikkel-føring, kulturminner og kartdataforvaltning. Virksomheten har tett samarbeid med nabokommuner, og har stort fokus på å levere tjenester av høy kvalitet.
Virksomheten består av 5 årsverk, og har nå ledig to 100 % stillinger - en fast og en midlertidig for 6 mnd med mulighet for forlengelse.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse, søknader blir behandlet fortløpende.
- Avholde forhåndskonferanser.
- Behandling av alle typer byggesaker og delingssaker.
- Oppfølgning av ulovligheter.
- Tilsyn og befaringer.
- Veileding til innbyggere.
- Øvrige oppgaver tillagt virksomhet for plan, oppmåling og bygg.
- Bidra inn i prosjekt- og utviklingsarbeid internt i organisasjonen.
- Utdanningsnivå minimum på bachelornivå innen relevante fagområder, f.eks ingeniør, arkitekt, samfunnsgeograf, jurist, arealplanlegger, samfunnsplanlegger.
- Dokumentert erfaring innen forvaltning av plan-og bygningsloven med tilhørende forskrifter.
- God erfaring med bruk av IKT-verktøy er en forutsetning.
- Erfaring fra tilsynsarbeid er en fordel.
- Kjennskap til sak/arkivsystem Websak (ACOS) er en fordel.
- For spesielt egnede kandidater kan relevant erfaring erstatte formell utdanning.
- God forståelse for kommunalt styre og forvaltning.
- Du har evne til å jobbe effektivt, nøyaktig, strukturert og selvstendig.
- Du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og anvende denne på nye problemstillinger.
- Du har meget god skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne.
- Det blir vektlagt at du er løsningorientert, og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- Du er serviceinnstilt og brukerorientert.
- Personlige egenskaper tillegges stor vekt.
- Arbeidssted med sentral beliggenhet på Øvre Romerike.
- Et godt arbeidsmiljø og muligheter til å jobbe med spennende, utfordrende og varierte oppgaver.
- Mulighet for faglig utvikling og videreutdanning.
- Konkurransedyktig lønn.
- Fleksibel arbeidstid.
- Medlemskap i kommunal pensjonsordning.
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
07.02.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3385524Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 20.01.2021