Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
08.02.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3389944Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 21.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjøvik kommune
Rådgiver velferdsteknologi 100 % fast HO utvikling
Offentlig forvaltning
Helse og omsorg (HO) i Gjøvik kommune bruker velferdsteknologiske løsninger og vil øke og utvide tilbudene i tråd med teknologisk utvikling og innbyggerens behov. Med teknologi skal det oppleves trygt å bo hjemme og det skal være enklere å mestre hverdagen.
Til dette utvider vi nå staben med to nye stillinger: En rådgiver med teknologikompetanse i HO utvikling, samt en servicetekniker ved hjelpemiddellageret.
Beskrivelse av arbeidssted:Stillingen som rådgiver innen velferdsteknologi er tilknyttet HO utvikling.
Vi har base på Gjøvik rådhus sammen med administrasjonen i sektor Helse og omsorg.
HO utvikling består av rådgivere og konsulenter med ansvar for drift, support og utvikling av fagsystemer for hele sektoren. Vi legger til rette for kompetanseutvikling hos ansatte og har fokus på fag- og tjenesteutvikling innen prioriterte satsingsområder.
Videre er USHT – utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i Innlandet (Oppland) -tilordnet HO utvikling.
Arbeidsoppgaver:Administrere system- og utstyrsporteføljen
Forvalte systemer, plattformer og infrastruktur
Drifte rolle- og tilgangsstyring
Gjennomføre og koordinere opplæring
Støtte tjenestene i oppgaver som handler om å innføre teknologi i den operative tjenesten, ha dialog om tjenestenes behov og tilpasse driften for å hente ut gevinster
Planlegge og gjennomføre kommunikasjonstiltak – både mot ansatte og innbyggere
Planlegge tekniske endringer og vedlikehold, samt oppdatere teknisk dokumentasjon
Bistå med budsjettering, avtaleforvaltning og anskaffelser for velferdsteknologi
Styre oppgraderinger og konfigurasjoner
Være pådriver for å videreutvikle eksisterende løsninger samt utprøving av nye
Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå
Erfaring, realkompetanse og personlig egnethet kan kompensere for manglende formell utdanning
Bred generell IT-kunnskap og systemforståelse
Ønskelig med erfaring med velferdsteknologi, alarm/ teknikk eller pasientvarsling
Førerkort kl B
Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter er en forutsetning
Være løsningsfokusert, fleksibel og ta initiativ til endringer
Like å jobbe i team og tverrfaglig med ikke-teknologer
Stor interesse for ny teknologi
Evne til å arbeide strukturert og selvstendig
En unik mulighet til å bidra til å bygge opp et nytt tverrfaglig miljø og utforme framtidas teknologistøttede tjenester
Engasjerte og faglig dyktige kolleger
Nødvendig opplæring i rutiner, retningslinjer og IKTsystemer
Fadderordning
Bedriftsidrettslag
Offentlig pensjonsordning
Lønn etter avtale
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.
Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.
Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
08.02.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3389944Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 21.01.2021