Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

SpareBank 1 Gruppen AS

Rådgiver service

Bank

Er du opptatt av service og rådgivning? Liker du å jobbe strukturert? Liker du en hverdag i høyt tempo?
 
Om avdelingen
Direktebanken Privat er SpareBank 1 Nord-Norges sentrale enhet for å hjelpe kunder på telefon, e-post og chat. Hver dag jobber vi for å skape Norges mest fornøyde kunder gjennom å gi relevant rådgivning og enestående kundeopplevelser. Vi skal være best på kundeservice, og for å gjøre det er vi avhengig av at våre rådgivere ønsker å skape unike kundeopplevelser, gi kundene relevant rådgivning, men også ha fokus på responstid og effektivitet.
 
Om jobben
Vi ser etter deg som er ekspert på å gjøre ting enkelt- og som alltid har kunden i fokus! Som rådgiver på bank har du ansvar for å sikre kundeservice i verdensklasse til eksisterende og nye kunder. Hvert år har vi over 300.000 unike henvendelser på telefon, e-post og chat, og vår jobb er å forvalte disse på best mulig måte. Hos oss vil du få grundig opplæring og tett oppfølgning. Vi har et stort fokus på et godt arbeidsmiljø, og at man sammen skal levere gode resultater. Arbeidstiden er hverdager 08.00-16.00, avdeling Tromsø.

Arbeidsoppgaver:

  • Skape enestående kundeopplevelser på telefon, chat og e-post
  • Rådgivning, samhandling og salg
  • Ta relevante initiativ i dialog med kunden
  • Holde seg faglig oppdatert for å sikre at kunden møter god kompetanse

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på bachelornivå

Personlige egenskaper:

  • Et ønske om å yte kundeservice i verdensklasse
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • Lærevillig og motivert
  • Du er opptatt av kvalitet, kompetansedeling og på utkikk etter stadige forbedringer
  • Gode samarbeidsevner
  • Besluttsom og løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Et hektisk og trivelig arbeidsmiljø med kunnskapsrike og kompetente kolleger
  • Konkurransedyktige lønns- og pensjonsordninger
  • Tilgang til konsernets ansattefordeler
  • Gode utviklingsmuligheter