Bedrift
ArbeidstilsynetSøknadsfrist
22.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
Antall stillinger
1karriere-kode
4592232Se her for andre jobber fra Arbeidstilsynet
- Oppdatert 11.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Arbeidstilsynet
Rådgiver - innkjøp og eiendom
Offentlig forvaltning
Har du lyst til å jobbe for et godt arbeidsliv i Norge?
Vi søker deg som har erfaring med innkjøp og eiendomsforvaltning, og som brenner for å yte service.
Seksjon for økonomi og eiendom er en av fem seksjoner som er underlagt avdeling for IT og administrasjon. Seksjonen består av 18 medarbeidere som sitter spredd over hele landet. Seksjonen har ansvar for oppgaver innenfor økonomi/ regnskap, innkjøp og eiendomsforvaltning for etaten og skal legge til rette for effektive støttetjenester med god kvalitet. Det er fokus på enhetlig oppgaveløsning og effektiv ressursutnyttelse.
Vi ønsker medarbeidere med ulik kompetanse, livserfaring, bakgrunn, fagkombinasjoner og perspektiver. Det gir et mangfoldig arbeidsmiljø som setter oss i bedre stand til å løse oppgavene. Vi tilrettelegger arbeidsplassen dersom du har behov for det.
Avdeling IT og administrasjon har ansvar for å støtte organisasjonens kjernevirksomhet gjennom å rendyrke og videreutvikle Arbeidstilsynets IT-tjenester, dokumentasjonsforvaltning og administrative tjenester.
Arbeidsted kan være Hamar eller Lillehammer. Noe reisevirksomhet må påregnes.
Arbeidsoppgaver:
- Følge opp og forvalte eiendomsavtaler, samt være kontaktperson opp mot utleier
- Lede og gjennomføre eiendomsprosesser og prosjekter vedr. flytting i nye lokaliteter
- Bidra inn i arbeidet med gjennomføring av offentlige anskaffelser og delta i utviklingen på anskaffelsesområdet
- Opprette bestillinger basert på innmeldte behov fra ansatte og sørge for at gjeldende lover, regler og retningslinjer er overholdt
- Kontere bestillinger/innkjøpsforespørsel ihht. til hvor dette skal belastes - fakturabehandling
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen relevante fagområder, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser og kunnskap om gjeldende regelverk
- Erfaring med prosjektarbeid og/ eller prosjektledelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper:
- gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- gode relasjonelle ferdigheter
- evne til å jobbe selvstendig, strukturert og være løsningsorientert
- initiativ, er utviklingsorientert og med interesse for bruk av digitale løsninger
Vi tilbyr:
Hos oss får du:
- lønn og stilling som rådgiver, kode 1434 (kr 540 000 - 650 000) eller seniorrådgiver, kode 1364 (kr 605 000 - 750 000) i Statens lønnsregulativ. Lønn etter kvalifikasjoner.
- gunstig lån og pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse: https://www.spk.no
- gode ordninger: https://www.arbeidstilsynet.no/om-oss/ledige-stillinger/hva-tilbyr-vivareansatte
- meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- muligheter for å medvirke og påvirke egen arbeidshverdag
- hyggelige kolleger i et utviklende læringsmiljø
Viktig å vite før du søker
Som ansatt i Arbeidstilsynet kan du normalt ikke ha bierverv eller andre økonomiske interesser i virksomheter som er underlagt Arbeidstilsynets tilsyn.
Du kan be om unntak fra å bli oppført på den offentlige søkerlisten. Dette må du begrunne i søknaden. Vi kontakter deg dersom du ikke får innvilget unntak.
Bedrift
ArbeidstilsynetSøknadsfrist
22.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
Antall stillinger
1karriere-kode
4592232Se her for andre jobber fra Arbeidstilsynet
- Oppdatert 11.05.2022